روابط عمومی باشگاه پرسپولیس فسخ قرار داد بیرانوند را تکذیب کرد

روابط عمومی پرسپولیس حضور بیرانوند در باشگاه را برای فسخ قرارداد تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، بعد از خط خوردن بیرانوند از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای جدال با شهرداری ماهشهر در جام حذفی، شایعاتی حول درگیری لفظی و مشاجره او با کالدرون و تهدید این گلر برای دریافت رضایتنامه شکل گرفت که با توضیح روابط عمومی باشگاه همراه شد.

حسین قدوسی، روابط عمومی سرخپوشان در اینباره اینطور توضیح داد: اینکه بیرانوند در لیست پرسپولیس برای دیدار با شهرداری ماهشهر نبوده صحت دارد اما اینکه گفته شده او به مشاجره با سرمربی پرداخته درست نیست و از رسانه‌ها خواستاریم با توجه به اهمیت خبر و حواشی ای که می‌تواند شکل دهد نسبت به انتشار خبر دقیق و قابل استناد دقت کنند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند برای دریافت رضایتنامه به باشگاه مراجعه کرده نیز گفت: اکنون که دو ساعت از پایان تمرین گذشته ایشان در باشگاه حاضر نشده و قرار هم نبوده که حاضر شود. این شایعه که او برای دریافت رضایتنامه به باشگاه مراجعه می‌کند درست نیست و ایشان و دیگر بازیکنان سرمایه باشگاه هستند. همانطور که گفتم ایشان در لیست بازی با شهرداری ماهشهر توسط کادرفنی قرار نگرفته و حضوری در باشگاه برای دریافت رضایتنامه و این شایعاتی که مطرح شده نیز نداشته است.

کد خبر 402387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.