رانندگان حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه ندارند

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: اگر شهروندان به غیر از نرخ‌های کرایه مصوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با افزایش قیمت خودسرانه از سوی رانندگان مواجه شدند می‌توانند تخلفات را گزارش دهند تا در ارسرع وقت برخورد قانونی شود.

به گزارش ایمنا، مهدی مژدهی‌فر اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس طبق مصوبه وزارت کشور که برای شورای ترافیک استان‌ها ابلاغ می‌شود خردادماه هر سال اتفاق می‌افتد که طبق بخشنامه میزان درصد افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص و اعلام می‌شود.

وی افزود: در خردادماه نیز افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در ارومیه پس از پروسه قانونی که طی شده بود انجام و اِعمال شده است.

مژدهی‌فر تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر مجاز به افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیست مگر اینکه مصوبه‌ای از طرف وزارت کشور و سازمان دهیاری و شهرداری‌های کشور اِعمال شود که این امر در سال جاری اتفاق افتاده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تاکید کرد: اگر شهروندان به غیر از نرخ‌های کرایه مصوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با افزایش قیمت خودسرانه از سوی رانندگان مواجه شوند می‌توانند تخلفات را گزارش کنند که در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 402369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.