آغاز عملیات اصلاح هندسی ورودی پایانه صفه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اصلاح هندسی ورودی پایانه صفه خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های برون شهری در ورودی پایانه صفه اقدام به سوار یا پیاده‌کردن مسافران کرده و این اقدام خطرات زیادی را متوجه مسافران می‌کرد، اصلاح هندسی ورودی پایانه صفه در دستور کار سازمان پایانه‌های مسافربری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برای انجام پروژه عملیات اصلاح هندسی ورودی پایانه صفه ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از ۲۰ سال اتوماسیون بار، سال گذشته در پایانه مسافربری کاوه راه‌اندازی شد، گفت: در سال‌جاری اتوماسیون بار در پایانه صفه راه‌اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح توسعه پایانه صمدیه در دستور کار این سازمان قرار گرفته و دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

محبوبی با بیان اینکه این سازمان دو هدف حفظ و نگهداری پایانه ها و طرح توسعه پایانه ها را دنبال می‌کند، گفت: خرید دستگاه‌های چهارگاز (برای تعیین میزان آلایندگی خودرو) جهت ایستگاه معاینه فنی جی برای خودروهای دوگانه‌سوز، خرید و نصب دوربین به منظور توسعه سیستم نظارت تصویری پایانه‌ها برای پوشش نقاط کور در محوطه و سطح پایانه‌ها همچنین تشکیل کارگروه گردشگری با هدف شناسایی پتانسیل‌های سازمانی و توسعه و ترویج گردشگری در پایانه‌های مسافربری با حضور نمایندگانی از شهرداری، سازمان فرهنگی تفریحی، اداره کل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای، سازمان میراث فرهنگی شهر از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری در یکسال گذشته است.

وی ادامه داد: اتصال ایستگاه مترو به پایانه کاوه، محوطه‌سازی و دیوارکشی پایانه اندیشه و پیگیری مشکلات تملکی آن از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: برای تسهیل فعالیت شرکت‌های مسافربری جایگاه سوخت گازوئیل در پایانه‌های شهر احداث می‌شود.

کد خبر 402366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.