تلاش برای پویایی فضای شهری در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه اقدامات زیادی به منظور حفظ محیط زیست، افزایش سرانه‌های فضای سبز و پویایی فضای شهری در حال انجام است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای ارتقاء بهبود کیفیت سیما و منظر شهری همچنین جهت کسب رضایت شهروندان و همچنین با توجه به اهمیت ایجاد فضای سبز که عاملی جهت تلطیف و زیباسازی فضا، آرامش روانی عابران و افزایش تقویت روحیه افراد است، فعالیت‌ها و اقدامات متعددی در سطح منطقه ۱۵ در حال انجام است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری تمام تلاش خود را در زیباکردن شهر، رشد و توسعه فضای سبز و نگهداری و مراقبت از آن، ایجاد فضاهای تفریحی زنده و پویا به اندازه و تناسب جمعیت شهر به کار بسته و تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کرده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: تلفیق مبلمان شهری با فضای سبز و گیاهان، علی رغم وجود مشکلات از جمله کمبود آب و ... جذابیت محیط را جهت استفاده بهینه شهروندان دوچندان کرده که برای رسیدن به استاندارد لازم نیازمند مشارکت و همکاری تمامی شهروندان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: به منظور حفظ محیط‌زیست، افزایش سرانه‌های فضای سبز و پویایی فضای شهری، این منطقه اقدام به فعالیت هایی همچون احداث پیاده رو، نصب نیمکت و سطل و نشیمن‌گاه جهت رفاه حال شهروندان، ساماندهی پارک سلمان و مروارید، کاشت گونه‌های مقاوم چمن (فستوکا و آفریقائی)، توده کاری، کاشت درخت، کاشت گل، ساماندهی پارک ارغوان، بلوار امام رضا(ع)، کاشت درخت، کاشت  چمن مقاوم، توده‌کاری، گل‌های دائم و رزکاری، ساماندهی  فضای سبز خیابان جی  شرقی (حدفاصل سه راهی شریعتی تا میدان ارغوانیه)، کاشت پرچین زرشک و نسترن، ساماندهی فاز یک پارک فاضل، کاشت درخت و درختچه، توده کاری، کاشت گل، خاکبرداری و خاکریزی جدول گذاری و پیاده روسازی پارک، ساماندهی بلوار امام رضا، کاشت درخت و درختچه، جدول‌گذاری و خاک‌برداری، توسعه فضای سبز ورودی گورت، کاشت درخت و درختچه و خاک‌برداری و خاک‌ریزی، ساماندهی پارک بوستان بهشت و خیابان توحید، کاشت درخت، توده‌کاری و کاشت گُل کرده است.

قاسمی اظهارکرد: مناقصه پروژه‌های لایروبی و کف‌شکنی و تجهیز چاه ابر، توسعه و ساماندهی شبکه توزیع آب، توسعه شبکه بابلر، خرید تجهیزات آبیاری تحت فشار، خرید تجهیزات مورد نیاز شبکه توزیع و بازیابی و فیلتراسیون چاه میدان خوراسگان به روش هیدروسیکون انجام و پیمانکاران آنها مشخص شده است.

کد خبر 402345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.