شهردار اصفهان در کارگروه اضطرار آلودگی هوا شرکت کند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار اصفهان درخواست کرد که شخصا در جلسات کارگروه اضطرار آلودگی هوا حضور داشته باشد تا تصمیمات لازم در این زمینه از سوی وی به کارگروه مذکور اعلام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی امروز(یکشنبه) در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در برخی از استان‌ها تجهیزات بروزی در مراکز کنترل حوادث غیرمترقبه وجود دارد اما در اصفهان با وجود ظرفیت‌های خود این امکانات صفر یا بسیار ناجیز است.

وی افزود: لازم است استاندار اصفهان نسبت به استقرار این تجهیزات اقدام کند تا دیگر شاهد تضادی که بین اعلام آلودگی هوا در شرایطی که باید می‌شد و نشد و شرایطی که نباید می‌شد و شد نباشیم یعنی آنچه در هفته قبل پیش آمد، نباشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوا که یک خطر بالقوه برای شهروندان بوده و با زیست محیط و سلامت جسم و روان آنان در ارتباط است از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم که شخصا در جلسات کارگروه اضطرار آلودگی هوا حضور داشته باشد تا تصمیمات لازم در این زمینه از سوی وی به کارگروه مذکور اعلام شود.

کد خبر 402333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.