۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
یک قاب حال خوب

نمایشگاه کاریکاتور "حال گل، در چنگ چنگیز مغول" با محوریت "حال خوب" و با موضوعات لذت، شادی و شادمانی در خانه هنرمندان اصفهان برپا است و شما را به یک قاب حال خوب دعوت می‌کند.

پیام پورفلاح در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه "حال گل، در چنگ چنگیز مغول" اظهار کرد: این نمایشگاه توسط موسسه سلامت روان طوبی و با همکاری خانه کاریکاتور اصفهان و سازمان بهزیستی اصفهان، با محوریت "حال خوب" و موضوعات لذت، شادی و شادمانی در خانه هنرمندان اصفهان از ۳۰ آذرماه برپا می‌شود.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان ادامه داد: این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی-تحلیلی است که با حضور دکتر نمازی و دکترسلطان الکتابی و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری پرداختند.

پورفلاح با اشاره به هدف این نمایشگاه و دوره برگزاری آن گفت: هدف برگزاری این دوره ارتقای رشد شخصیتی، آشنایی عمیق‌تر با مفهوم "حال خوب" مبتنی بر ارزشمندی درونی هنرمند، بازتعریف مفاهیم "لذت، "شادی" و "شادمانی" و همچنین خلق آثار هنری با این موضوعات به منظور تاثیرگذاری اجتماعی بوده است.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل ۳۱ اثر کاریکاتور، تایپوگرافی (طراحی گرافیک)، تصویرسازی و طنز از ۲۰ هنرمند بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است.

وی ادامه داد: هنرمندانی چون علی اسدی، جمال‌الدین اعتباریان، متین اعتباریان، سمانه جانقربان، رؤیا جمی، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی،، فریبا زمانی، ندا زمانی، سعید شعبانی، امیرمالک صالحی، نسیم صلاحی، ریحانه کریمیان، امین قربانی، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، مهسا ملک زاده، مطهره ناسخیان، نگین نقیه در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

پورفلاح با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، گفت: سه شنبه سوم دی ماه ساعت ۱۷ در کارگاهی آثار این نمایشگاه تحلیل خواهد شد و پنجشنبه پنجم دی ماه تحلیل آثار با حضور روانشناس از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان با اشاره به اینکه کارگاه‌ها در خانه هنرمندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در آخرین کارگاه که شنبه ۷ دی ماه برگزار می‌شود نیز به بررسی و تحلیل آثار خواهیم پرداخت.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "حال گل، در چنگ چنگیز مغول" تا ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری خانه هنرمندان (اصفهان، چهارراه آبشار، پارک ایثارگران) برگزار خواهد شد.

کد خبر 402330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.