تمدید دوباره ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از در نظر گرفتن فرصت مجدد برای ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در بهمن ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که در تاریخ ۱۶ تا ۲۸ آذرماه در آزمون مزبور ثبت‌نام نکرده‌اند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز دوشنبه ۱۴ تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

کلیه متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در خصوص اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند. همچنین برای آن دسته از داوطلبان که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 402321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.