افزایش دو برابری سهمیه ریالی سوخت برای رانندگان تاکسی سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش دو برابری سهمیه ریالی سوخت برای رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور مابه التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا ۱۰ دی ماه سال‌جاری برای آنها واریز می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سهمیه بنزین سرویس مدارس قرار بود ۱۲۰ لیتر به صورت ۶۰ لیتر شخصی و ۶۰ لیتر واریز پرداخت معادل ریالی از سوی دولت باشد که ۶۰ لیتر سهم دولت به ۱۲۰ لیتر در هر ماه افزایش یافته و رانندگان تاکسی در مجموع ۱۸۰ لیتر، ۶۰ لیتر به صورت سوخت و ۱۲۰ لیتر معادل ریالی دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با افزودن ۶۰ لیتر سهمیه ریالی سوخت عملا رانندگان مشکلی برای کسری سوخت نخواهند داشت و مابه‌التفاوت ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومانی سوخت نیز با افزایش اندک نرخ کرایه سرویس مدارس جبران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی "سپند" ساماندهی شده‌اند، گروه جدیدی هستند که سهمیه  سوخت به آنها هم تعلق می‌گیرد.

وی گفت: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کردند و از جانب شهرداری‌ها تایید و اطلاعاتشان صحیح است تا دهم دی‌ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به حساب شبایی که ثبت کرده‌اند واریز خواهد شد.

کد خبر 402319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    فقط خیلی خوب شعار میدهید ولی عملی در کار نیست هنوز یک لیتر بنزین هم بمن نداده اید ۳۰لیتر سهمیه بنزین شخصی هم کم کرده اید خوب رویی دارید