تکذیب خبر دستگیری هنجارشکنان در یک هتل اصفهان

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان اصفهان خبر انجام اعمال هنجارشکنانه ‌و غیراخلاقی توسط یک باند در هتلی در شهر اصفهان را تکدیب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، سیدعلی صالح درخشان گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر رهگیری و دستگیری اعضای یک باند توسط نیروهای امنیتی بودیم که در هتلی در اصفهان اقدام به انجام اعمال هنجارشکنانه ‌غیراخلاقی می‌کردند.

وی افزود: نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعضای این باند در چند هفته گذشته در یک منزل مسکونی در جنب یکی از هتل‌های اصفهان، جنب ساحل زاینده‌رود اقدام به تجمع و مبادرت به انجام اعمال غیراخلاقی و هنجارشکنانه می‌کردند.

درخشان تصریح کرد: مأموران امنیتی پس از رهگیری اعضای باند ‌و احراز وقوع جرم توسط اعضای این باند، با حکم قضایی پس از ورود به این منزل مسکونی اقدام به دستگیری کردند.

علیرضا رئیسی نائب رئیس جامعه هتلداران اصفهان نیز درباره چگونگی دستگیری تعدادی از اعضای این باند در یک هتل اصفهان گفت: ماموران امنیتی با رهگیری اعضای این باند متوجه شدند که تعدادی از اعضای آن از شهرهای دیگر به اصفهان سفر کرده و سپس در یکی از هتل‌های این شهر اقامت کرده بودند.

وی ‌افزود: با توجه به اینکه در زمان دستگیری اعضای باند، تعدادی از آنها در خانه مذکور حضور نداشتند و به هتل محل اقامت خود رفته بودند، توسط مأموران دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

کد خبر 402315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.