اتمام مراحل اجرایی پروژه‌های بوستان‌های مشهد در سال ۹۹/ بهره‌برداری از باغ رنگ‌ها

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: مراحل اجرایی بسیاری از پروژه‌های بوستان‌های سطح شهر در سال ۹۹ به پایان خواهد رسید.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسط هیئت اجرایی پارک‌های بزرگ مشهد که اعضای آن معاونت فنی عمران، معاونت خدمات شهری و شهردار منطقه هستند بازدید انجام شد و برای اصلاح بودجه پروژه‌های در حال اجرا و تکمیل آنها در سال آینده تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه در این بازدید عمدتا مباحث زیرساختی پروژه‌ها مطرح شد، افزود: مشاوران، طرح‌های اجرایی خود را براساس اولویت در قالب گزارش ارائه می‌دهند و طبق آن اعتبارات پروژه‌ها پیش بینی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در بوستان خورشید اولویت اجرا، تکمیل شبکه برق و ایجاد باغ رنگ‌ها است که با اضافه شدن ۹ هکتار به مساحت آن در سال‌های آینده شاهد ایجاد یک پارک ۱۰ هکتاری کامل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در بوستان وکیل آباد، آبرسانی و ذخیره سازی آب از اولویت‌های اجرایی در سال آینده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور مخازنی برای آبیاری فضای سبز پیش‌بینی شده است.

یعقوبی با اشاره به اینکه تمام کسری‌هایی که در باغ صخره‌ای وجود داشت، قرار شد در سال ۹۸ تکمیل شود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه ایجاد مسیر شادی در پارک بهار در دست اقدام است، مقرر شده تا مدیر دفتر فنی شهرداری ظرف ۱۰ روز آینده طرح اسناد را برای تکمیل پروژه ارائه دهد.

کد خبر 402292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.