میلیچ رفتنی شد، استراما برگشتنی

در حالی که رسانه‌ها از بازگشت استراما بعد از تعطیلات خبر می‌دهند هروویه میلیچ بلیطی یک طرفه از تهران گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اظهارات کالدرون در برنامه ضیا، حواشی پیرامون برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور و حواشی ادامه دار باشگاه استقلال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _ یکشنبه یکم دی‌ماه _ است‌.

"خبرورزشی" با عنوان"پرسپولیس و استقلال تا یک ماه نمی‌توانند بازیکن بخرند" از حکم کمیته انضباطی به دلیل حواشی مالی این دو باشگاه نوشت، البته که در چند سال اخیر این چنین حکم‌هایی تاثیری در جذب بازیکن توسط سرخابی های پایتخت نداشته است.

"چرا وریا را به برنامه ات بردی" عنوان اول "گل" در خصوص ایرادی است که به برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور توسط مسئولین گرفته شده است، برنامه ای که نه در صدا و سیما بلکه در فضای اینترنت ایجاد و نشر پیدا کرد اما گویا گیر ها و ایرادات به عادل فردوسی پور و اذیت کردن های محبوب ترین مجری ورزشی ایران پایان نخواهد داشت.

"ایران ورزشی" با عنوان "بدون سرمربی و مدیرعامل نگذاشتیم آبروریزی شود" از اظهارات وریا غفوری کایپتان استقلال نوشت، کسی که خیلی او را مربی موقت استقلال می‌دانستند اما در همین مصاحبه او این موضوع را رد می‌کند و اظهار می‌کند تاثیری روی انتخاب بازیکنان یا مربیان نداشته است.

"هدف" با عنوان "کریسمس مبارک میلیچ از خداحافظی دائمی میلیچ" با استقلال نوشت، موضوعی که این روزنامه به قطع از آن خبر می‌دهد اما هنوز منبع رسمی از باشگاه استقلال آن را تایید نکرده است.

"ابرارورزشی" با عنوان "به خاطر تربیتم مثل استراماچونی رفتار نکردم" از اظهارات گابریل کالدرون در صدا و سیما نوشت، اظهاراتی جنجالی که گویا به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و در روزی که رسانه‌های از بازگشت استراما بعد از تعطیلات نوشتند نسبت به سرمربی پرسپولیس اعتراض کردند.

"دم خروس را باور کنیم یا..." عنوان "پیروزی" در خصوص اظهارات نهادهای مختلف درباره لغو بازی استقلال و سپاهان است، لغو بازی که استانداری آن را به دلیل آلودگی نمی‌داند و سپاهان نیز از آمادگی برای بازی می‌گفت، باید ایستاد و دید چه کسی به این ابهام بزرگ پاسخ خواهد داد.

کد خبر 402273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.