امکان افزایش عوارض شهری یزد وجود ندارد

سخنگوی شورای شهر یزد با بیان اینکه شهر یزد نیازمند جذب سرمایه گذار در زمینه های مختلف است؛ گفت: اگر می خواهیم بار سنگین توسعه شهری و ارایه خدمات بر دوش مردم نباشد ناگزیر به جذب سرمایه گذار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا قمی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه براساس نظرسنجی های صورت گرفته موضوعات فرهنگی در اولویت شهروندان یزدی بوده است، اظهار کرد: ممکن است در این مسیر کیفیت برنامه ها بعضا دارای ایراداتی باشد اما از سکوت فرهنگی در شهر به رونق فرهنگی رسیدیم.

وی با بیان اینکه امکان افزایش عوارض را در شهر نداریم، گفت: این موضوع مشکلاتی را برای شهر ایجاد کرده است اما تمام تلاش خود را برای به ثمر رسیدن فعالیت های شهرداری انجام خواهیم داد.

سخنگوی شورای شهر یزد زیباسازی شهر را صرفا گلکاری و اقدامات معمولی ندانست و ابراز امیدوارای کرد تا با حضور هنرمندان مطرح ملی و بومی استان این معضل را حل شود.  

قمی با بیان اینکه قبرستان قدیمی «جوی هرهر» یزد در حال تخریب است؛ افزود: این محل داری طرح از سوی شهرداری است اما قبل از اجرا نیازمند اقداماتی حقوقی هستیم که در حال انجام است.

وی ساماندهی تابلوهایی معرفی مشاغل را یکی از اقدامات شورای پنجم دانست و تاکید کرد: پس از اصناف و مشاغل در حال رایزنی با پزشکان، وکلا و آموزش و پرورش برای ساماندهی تابلوها هستیم.

سخنگوی شورای شهر یزد با بیان اینکه شورا ناظر عملکرد شهرداری است، تاکید کرد: سیستم مالی کار آمدی در شهرداری یزد وجود نداشته  است که در حال حاضر شاهد مغایرت هستیم و این نشان دهند آن است که این سیستم نیازمند اصلاح و آموزش است.

قمی با بیان اینکه کار بزرگی در کمیسیون بودجه شورا صورت گرفته است، افزود: شورا برای اعمال شفافیت در اجرا فایل و گزارش های مالی را در سایت رسمی خود به صورت کامل منتشر می کند.

وی با بیان اینکه ستاد نوروزی شهرداری فعال شده است، گفت: اقدامات لازم برای نوروز در حال انجام لست و بازپیرایی شهری با استفاده از نور د دستور کار است.

کد خبر 402232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.