تشکیل جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا در اصفهان /اقدامات پیشگیرانه تاثیرگذار بود

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از تشکیل جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا با حضور مسئولان ذی ربط در استانداری اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش حجم آلاینده‌ها در شهر اصفهان تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: تصمیم برای تعطیلی برخی از مقاطع تحصیلی و کاهش تردد خودروها، مدیریت فعالیت ۳۶۰ کوره آجرپزی و تامین سوخت مورد نیاز برای فعالیت صنایع از اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی ممانعت از برگزاری جلسات در روزهای آلوده و به ویژه در مراکز جمعیتی و کاهش دمای منازل مسکونی و ادارات را نیز از دیگر اقدامات در دستور کار برای کاهش آلاینده‌ها دانست و گفت: همه این اقدامات باعث شد تا حجم آلاینده‌ها در اصفهان مدیریت شود و شاخص‌ها هوای ناسالم برای گروه های حساس را نشان دهد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه امروز نیز جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا در مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: هواشناسی، محیط زیست و مرکز بهداشت پایش لحظه‌ای حجم آلاینده‌ها را در دستور کار دارند و تصمیم گیری در  خصوص فعالیت مدارس برای فردابر اساس نتایج به دست آمده توسط این پایش‌ها اتخاذ می‌شود.

کد خبر 402225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Sam IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    12 1
    باید همه تعطیل بشن هوا خیلی آلوده است
  • sara IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    خیلی هوا الودست لطفاً یه فکری بکنید باید تعطیل شد
  • فاطمه IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    مسولین مدریت بحرا لطفا یکم به فکر ما باشیداخه این چه وضعشه یا همه مقاطع تعطیل باشن یا اصلا نباشن شما اگه درست فکر میکردید یه نگاه به شاخص های اصفهان تهران مینداختید تصمیماتشان را میدید کلن مدارس و ادرات تعطیل میکردید
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    آلودگی ناشی از مصرف بیش حد سیستم های گرمایشی هم هست. ای کاش سازمانها ، بانک ها و ادارات کمی فیتیله سیستم گرمایش را پایین می کشیدند؟ نمونه اش: دیروز رفته بودم مخابرات چهارباغ بالا ، تو ساختمان از بس گرم بود، لباسم عرق کرد ، جالب بود که تو یکی از اتاق هاش پنجره ها باز بود ، یکی دیگه کولر گازی روشن بود . بعدش رفتم ساختمان دیگه مخابرات نزدیک میدون نقش جهان ، اونجا هم دست کمی نداشت ، وحشتناک گرم بود ، یکسری پنجره هاشون باز بود
  • محمد IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 0
    سلام، اقا چجوریه امسال اینهمه الودگیه هوا داریم؟اخه یهوی از کجا پیداش شده اینهمه شهر الوده؟عجیبه والا.بابا بگردین علت اصلیشو پیدا کنین.مگه چند دستگاه اتومبیل به ناوگان شهری اضافه شده؟چنتا کوره اجرپزی از سال گذشته شروع بکار کردند؟