سبز ماندن شاخص کل بورس در واپسین روزهای زرد

شاخص کل در بازار بورس سه هزار و ۶۷۴ واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۳۵۳ هزار و ۹۹۶ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _۳۰ آذر ماه_ بیش از چهار میلیارد و ۷۵۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال در بازار بورس تهران مبادله شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۹۸۴ واحد افزایش به ۱۱۱ هزار و ۸۹۱ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۶۵۷ واحد رشد به ۷۴ هزار و ۷۴۷ واحد رسیدند.

در بین تمامی نمادها، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۳۲۰ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۲۵۴ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۱۹۵ واحد، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۱۸۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۱۶۵ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۱۵۹ واحد و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۱۵۸ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

 فولاد خراسان (فخاس) با ۱۳۲ واحد، گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۷۳ واحد، پتروشیمی جم (جم) با ۶۴ واحد، لابراتور سازی دکتر عبیدی (دعبید) با ۵۸ واحد، سیمان فارس و خوزستان با ۴۰ واحد و سیمان تهران با ۳۶ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، بانک اقتصاد نوین،‌ فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ایران ترانسفو و س. صنایع شیمیایی ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

کد خبر 402223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.