بیش از ۵۴ میلیارد تومان به شهرداری فردیس خسارت وارد شد

سرپرست شهرداری فردیس به میزان خسارت وارد شده به ساختمان‌های زیرمجموعه شهرداری این شهر در ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: خسارت اولیه برآورد شده ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تمان بوده است.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان اینکه اعتبار احداث مجموعه تندرستی پارک بهشت فردیس دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: در پارک بهشت پیست دوچرخه سواری و ۱۱ هزارمتر مربع پیاده راه تندرستی جانمایی شده است و در قسمت تندرستی پارک ۴۰ دستگاه وسایل تندرستی و دیگر ملزومات لازم نصب شده است.

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر پارک بهشت مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت، افزود: احداث دو لاین کندرو مجاورت این پارک مدنظر است، یکی از آن‌ها برای دسترسی به اراضی شهرداری است که در آینده این زمین‌ها برای استفاده تجاری و اداری بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: یک لاین کندرو دیگر در مجاورت پارک بهشت به عرض ۲۴ متر تعبیه شده که برای اضافه شدن به عرض بلوار مصلا پیش‌بینی شده است.

نجفی با بیان اینکه بحث استاندارسازی ست‌های تندرستی در مجموعه پارک بهشت به تأیید سازمان استاندارد رسیده است، افزود: خرید وسایل از شرکت‌های معتبر انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این مجموعه، گفت: مجموعه تندرستی و پارک حاشیه بلوار نیروگاه در حال انجام است، همکاران تلاش می‌کنند این پروژه ۱۴ هکتاری هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سرپرست شهرداری فردیس به سرانه فضای سبز شهر فردیس اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر پس از جدایی از کرج کمتر شده است به همین منظور توسعه فضای سبز به صورت ویژه‌ای در دستور کار است.

وی با اشاره به ساختمان جدید شهرداری فردیس اظهار کرد: با همت مدیریت شهری، ساختمانی برای شهرداری خریداری شده است که البته در بحث بهسازی و تجهیز تغییراتی نیاز دارد، اما تلاش ما این است در سه تا چهار روز آینده نیروها در آنجا مستقر شوند تا ارایه خدمات به شهروندان به بهترین شکل ممکن انجام شود، قصد داریم تا دهم دیماه بهره برداری رسمی از ساختمان انجام شود.

سرپرست شهرداری فردیس به میزان خسارت وارد شده به ساختمان های زیرمجموعه شهرداری فردیس اشاره کرد و افزود: با همکاری مجموعه‌هایی از جمله اداره کل دفتر فنی و همچنین مدیریت بحران استانداری البرز جلساتی برگزار شد خسارت‌ها اعلام و جمع بندی صورت گرفت که طبق آن خسارت اولیه برآورد شده ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

نجفی گفت: خسارت‌های وارده در بخش‌هایی از جمله معابر، تأسیسات شهری، ساختمان مرکزی شهرداری فردیس، ساختمان مناطق یک و دو شهرداری این شهر، فرهنگسرای گلستان، سازمان فرهنگی و در کل بخش‌هایی از زیرمجموعه شهرداری بوده که دچار آسیب و حریق شده است.

کد خبر 402212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.