رونالدو: واقعا بیش از ۲ و نیم متر پریدم؟

گل دیگری پس از پرش بلند کریس بر فراز مدافعان سمپدوریا به مجموعه گل های اعجاب انگیز این بازیکن اضافه شد. هرچند رونالدو هم از ارتفاع پرش خود تعجب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کریستیانو رونالدو بازیکنی است که معمولاً کمتر از سایرین از توانمندی های خود تعجب می کند و بیشتر به تمجید از خود می پردازد. اما این بازیکن پس از اینکه متوجه شد هنگام پرش به ارتفاع ۲.۵۶ رسیده، شگفت زده شد.

هنگامی که خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا پس از بازی یووه با سمپدوریا به رونالدو درباره ارتفاع او هنگام پرش گفت، باور ارتفاع برای برای رونالدو سخت بود و او در جواب این خبرنگار گفت: واقعا ۲.۵۶ متر پریدم؟ متوجه نشدم که تا این حد از زمین فاصله گرفته ام. به هر حال خوشحالم که نتیجه خوبی به دست آمد. بازی سختی داشتیم و سمپدوریا هم خوب بازی کرد. کل تیم کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند و خوشحالم که توانستم با گل خود به تیم کمک کنم تا سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.

برای درک بهتر خارق العاده بودن پرش رونالدو، بهتر است بدانید که بسکتبالیست سابق یعنی مایکل جوردن که رکورد بیشترین میزان پرش در هنگام دوندگی را داراست، موفق شده تا ۱۱۶.۸ سانتی متر از زمین فاصله بگیرد. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که رونالدو در هنگام زدن ضربه سر موفق شده تا ۷۱ سانتی متر از زمین فاصله بگیرد. به طور میانگین، بازیکنان لیگ حرفه ای NBA معمولاً پرش هایی به ارتفاع ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر دارند.

این گل نشان داد که مصدومیت اخیر رونالدو از ناحیه زانو نیز تا حد زیادی توسط این بازیکن به فراموشی سپرده شده و کریس دیگر دردی احساس نمی کند. رونالدو پس از نشستن روی نیمکت در بازی برابر آتالانتا موفق شده است تا در پنج بازی متوالی گلزنی کند و آمار گلزنی خود را به ۱۲ گل در ۲۰ بازی برساند که رکورد اروپایی جدیدی برای این مهاجم پرتغالی ثبت شود.

کد خبر 402210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.