یک‌بار برای همیشه خفّت کولبری را پایان دهید

عضو شورای شهر مشهد از وزیر کشور خواست همانطور که ۴۸ ساعته، مردم معترض از خیابان‌ها جمع شدند، یک‌بار هم برای همیشه، خفّت کولبَری در قرن‌ بیست‌ویکم را پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر شهلا با اشاره به پیدا شدن جسد یک کولبر نوجوان در ارتفاعات کردستان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: می‌خواستم یلدا را تبریک بگویم، ولی دیدم در شب‌های سرد و نحسی که خیلی فرهادها، برای یافتن یک لقمه نان، جان شیرینشان را می‌گذارند و می‌میرند، به‌جای شادباش و شادبود، باید خون‌گریست و خاک‌ بر سر ریخت!

وی خطاب به وزیر کشور افزود: محض رضای خدا، همانطور که ۴۸ ساعته، مردم معترض را از خیابان‌ها جمع کردید، یک‌بار هم برای همیشه، خفّت کولبَری در قرن‌ بیست‌ویکم را پایان دهید.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: به‌ولله ننگ است در نظام‌اسلامی، جسد نوجوانی ۱۴ ساله، به‌خاطر سیر کردن شکم خانواده‌اش، قعر درّه‌های پربرف، کبود و منجمد پیدا شود.

گفتنی است فرهاد خسروی و برادر ۱۷ساله‌اش، آزاد روز سه‌شنبه ۲۶ آذر در ارتفاعات ژالانه کردستان ناپدید شده بودند که جسد آزاد خسروی روز چهارشنبه ۲۷ آذر و جسد فرهاد خسروی روز جمعه ۲۹ آذر پیدا شد. این دو کولبر اهل روستای "نی" در شهرستان مریوان هستند.

کد خبر 402168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.