آلودگی هوا تا پایان هفته در اصفهان ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد، گفت: وضعیت کیفی هوای اصفهان در این مدت برای گروههای حساس ناسالم خواهد بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم پایداری جوی در اصفهان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در روزهای آینده به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر پیش بینی می شود، افزود: آلودگی هوا تا پایان روز چهارشنبه در اصفهان ادامه دارد و برای گروههای حساس ناسالم خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  با اشاره به ورود امواج ناپایدار از روز پنجشنبه به استان، خاطرنشان کرد: وضعیت کیفی هوای اصفهان پایان هفته جاری بهبود خواهد یافت.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، افزود: چادگان و بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد. 

کد خبر 402161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.