درجات جدید ۱۲ شهرداری کشور ابلاغ شد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه ۱۲ شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط خبر داد.

به گزارش ایمنا رضا مهدی‌زاده اظهار کرد:  براساس ابلاغیه‌های جدید در استان هرمزگان درجه پنج شهرداری ارتقاء یافته که بر اساس آن درجه شهرداری درگهان به شش، درجه شهرداری‌های سوزا، بندر کوهستک و قلعه قاضی به چهار و درجه شهرداری گوهران به سه ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری درجه شهرداری نقنه به چهار و در استان کرمان درجه شهرداری فاریاب به چهار و در استان گیلان درجه شهرداری لولمان به چهار ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: در استان آذربایجان غربی درجه شهرداری سرو به سه، در استان خوزستان درجه شهرداری سرداران به سه، در استان فارس درجه شهرداری خانه زنیان به سه و در استان اردبیل درجه شهرداری فخرآباد به دو ارتقاء یافت.

مهدی‌زاده یادآور شد: ارتقاء‌ درجات جدید این شهرداری‌ها پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه درجه‌بندی شهرداری‌ها باعث می‌شود ساختار تشکیلاتی آن‌ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر یابد، گفت: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: ارتقاء درجه شهرداری‌های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

کد خبر 402159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.