لغو کنسرت رضا صادقی در اصفهان + فیلم

رضا صادقی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام اعلام کرد کنسرت خود در اصفهان را به احترام خانواده های عزادار در حوادث اخیر لغو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "رضا صادقی" آهنگساز، ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ کشورمان قرار بود پنجم دی ماه یعنی کمتر از یک هفته آینده، در اصفهان کنسرت موسیقی داشته باشد. این کنسرت که به محض اعلام و باز شدن سایت فروش بلیط در یک روز تمام صندلی هایش خریده شده بود، لغو شد.

صادقی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد کنسرت خود در اصفهان را به احترام خانواده هایی که عزیزانشان را در حوادث اخیر کشور از دست داده اند، و با هماهنگی تهیه کننده این رویداد لغو کرده است. او در توضیح این ویدئو اعلام کرد خریداران بلیط این کنسرت می توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیط از فردا ظهر مبالغ پرداخت شده را دریافت کنند. او همچنین در رابطه با تکرار این کنسرت در شهر اصفهان نوشت: "خداوند به سرزمینم ابادی ، به مردمم ارامش و به قلبمون عزت عطا کنه .. آمین . تاریخ جدید رو مجدد از طریق همین رسانه اطلاع میدم اما عزیزانی که برای دیدار مجددشون کم سعادتم میتونن با مراجعه به مراکز فروش بلیط از فردا ظهر مبالغشون و پس بگیرن .. بازهم تشکر میکنم از دوست خوب و شریفم اقای جنتیان برای این همراهی قلبی و مردمی .. بنده عشقم و از هر دو جهـان ازادم ... لطفا اطلاع رسانی کنید."

به گزارش ایمنا رضا صادقی پیش از این نیز کنسرتی در تهران داشت که لغو شد و در آینده نزدیک یعنی ۱۳ دی ماه در سالن وزارت کشور کنسرت دیگری برگزار خواهد کرد.

کد خبر 402156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.