بهره‌برداری فاز نخست رینگ چهارم تا پایان سال ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: بخشی از مسیر رینگ چهارم حفاظتی شهر از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۹.۵ پایان سال ۹۹ یا در نهایت نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بخشی از مسیر رینگ چهارم حدفاصل تقاطع غیرهمسطح نصف جهان تا تقاطع شهید اردستانی جزو اولویت‌های نخست اجرای رینگ چهارم است و برنامه‌ریزی شده تا پایان سال ۹۹ این بخش از مسیر اجرایی شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود شهرداری منطقه ۱۵ بخشی از  عملیات آزادسازی بخشی از مسیر رینگ حدفاصل کارخانه قند تا جاده قهجاورستان را امسال انجام و اوایل سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود که خوشبختانه با تصویب تغییرات خط بدنه، توافقات ۳۰ درصد اراضی در مسیر انجام و مراحل نهایی را طی می‌کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پس از تحویل ۳۰ درصد اراضی آزادسازی شده در مسیر رینگ چهارم، عملیات اجرایی آن با برنامه ریزی انجام شده ظرف مدت ۲۴ ماه اجرایی می‌شود و بیش از ۳۰ درصد کارایی رینگ را در این بخش شاهد خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه اجرای کامل پروژه رینگ چهارم به طول ۷۸ کیلومتر بر اساس برنامه پنج ساله انجام خواهد شد، تصریح کرد: بخشی از مسیر رینگ چهارم حفاظتی شهر از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۹.۵ پایان سال ۹۹ یا در نهایت نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

مظفر گفت: امیدواریم ادامه بلوار فرزانگان در منطقه ۱۴ و اتصال آن به تقاطع آفتاب را تا پایان سال‌جاری به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در راستای انجام سیاست‌های کلان مدیریتی اجرای بزرگترین پروژه شهر بعد از قطار شهری یعنی حلقه حفاظتی است، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه اجرای این پروژه چندین سال در شهرداری اصفهان مطرح بود، اما در این دوره از مدیریت شهری، با توجه ویژه کلید خورد و با پیگیری های معاونت عمران به عنوان مدیریت حلقه حفاظتی و حمایت های شهردار، معاونت ها و شورای شهر یک جهش فوق العاده را در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ و در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ در شروع عملیات حلقه حفاظتی شاهد بودیم.

کد خبر 402154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.