۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
هوای اصفهان ناسالم شد

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان پیش از ظهر امروز شنبه ۳۰ آذرماه با شاخص لحظه ای ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان هم اکنون و در ساعت ۱۱ صبح با شاخص لحظه ای ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفته است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روز جمعه به سبب پایداری جوی و ریزش هوای سرد و خشک شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها وجود دارد و این پدیده تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

براین اساس شب گذشته نیز کمیته اضطرار آلودگی هوا مدیریت بحران استانداری اصفهان مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی کلانشهر اصفهان و ۱۲ شهر دیگر در این استان را در روز شنبه تعطیل اعلام کرد.

هم اکنون شاخص کیفی هوا در ایستگاه های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۱۴۵، خیابان استانداری روی عدد ۱۱۱، خیابان پروین روی عدد ۱۰۶، خیابان دانشگاه روی عدد ۹۵،  خیابان رودکی ۷۶ و بزرگراه خرازی روی عدد ۸۶ گزارش می شود.

هم اکنون هوای شهرهای کاشان و شاهین شهر به ترتیب با میانگین ۱۱۱ و ۱۱۳ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 402148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    5 4
    دعا کنیم باران بیاد یا خداخودت به ما بنده گناه کار رحم کن
  • Mary IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    بخدا ما دانشجوها هم آدمیم من تنگی نفس گرفتم ولی حق غیبت ندارم تروخدا تو هوای خیلی بد مارو هم تعطیل کنید خب