شوخی سالزبورگ با لیورپول؛ نفر بعدی کیست؟

پس از پیوستن تاکومی مینامینو از سالزبورگ به لیورپول، اکانت رسمی باشگاه سالزبورگ در توییتر پستی را منتشر کرده و طعنه ای به لیورپول بابت خریدهای این باشگاه از سالزبورگ زده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لیورپول در جدیدترین فعالیت نقل و انتقالاتی خود، تاکومی مینامینو بازیکن جوان و آینده دار سابق سالزبورگ را به خدمت گرفته است.

مینامینو، ستاره باشگاه رد بول سالزبورگ در دو بازی لیگ قهرمانان برابر لیورپولی ها نمایش خوبی داشت و توانست نظر مدیران این باشگاه را به خود جلب کند. با این حال، تاکومی اولین بازیکنی نیست که از سالزبورگ به لیورپول پیوسته است.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۶ سادیو مانه با مبلغ ۳۴ میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست. نبی کیتا نیز بازیکن دیگری بود که کلوپ به او علاقه زیادی داشت و این بازیکن نیز با پرداخت ۴۸ میلیون پوند به ارتش قرمز آنفیلد ملحق شد. اگر به باشگاه های سابق این دو بازیکن نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که هر دوی این بازیکنان سابقه بازی در سالزبورگ را داشته اند.

در همین راستا، اکانت رسمی باشگاه سالزبورگ در توییتر پس از پیوستن مینامینو به لیورپول اینگونه توییت زد "هی لیورپول! نفر بعدی کیست؟"

کد خبر 402135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.