حضور اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس در دوی ماراتن/ ستاره سابق استقلال خواهان بازگشت به جمع آبی

از شرکت کردن علی کریمی در دوی ماراتن، و عمل کردن کشتی گیر کشورمان به وعده اش تا ابراز تمایل آندو تیموریان برای بازگست به استقلال و شایعه مهاجرت بانوی دونده کشورمان، از مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است به شرح زیر است:

* برانکو ایوانکوویچ یکی از جدی‌ترین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی است. پس از فسخ ویلموتس با تیم ملی فوتبال، مرد کروات به گزینه فدارسیون برای جانشینی تبدیل شده است. برانکو ایوانکوویچ طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ سابقه هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده داشته و طی سال‌های اخیر ۳ قهرمانی متوالی را هم با پرسپولیس در لیگ برتر تجربه کرده است.

* آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال که این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند، احتمالا در نیم فصل به یک تیم لیگ برتری می‌رود. او گفته: اگر استقلالی‌ها خواهان او باشند وی حاضر است به این تیم برود.

* اردوی تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان برای شرکت در رقابت‌های بین المللی جام کریسمس روسیه، روزهای ۲ و ۳ دی ماه در محل آکادمی شهید رضایی مجد برگزار می‌شود که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست و این اردو در غیاب امیر توکلیان سرمربی تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. بدین ترتیب این طور به نظر می رسد که فدراسیون کشتی با کادر فنی پیشین تیم ملی علیرغم قهرمانی در آسیا و نایب قهرمانی در جهان، قطع همکاری کرده است.

* اواخر مهرماه سال جاری کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نفر دوم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد قول داده بود در روستای ممبین استان خوزستان ضمن اهدای اقلام و دلجویی، با هموطنان این منطقه از کشورمان دیدار کند،‌ که به وعده اش عمل کرده و قول داده حالا که در جریان بخشی از کمبودهای آن‌ها قرار گرفته، اقداماتی را برای برطرف کردن مشکلات ساکنان انجام دهد.

* وحید امیری، هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در برنامه تلویزیونی حاضر شد و خاطرات جالبی را از جشن عروسی اش تعریف کرد. او در این باره گفت: من خودم ابتدا آمار نداشتم که چند نفر در مراسم حاضر بودند، اما وقتی که صاحب رستوران برای آمارگیری و حساب کردن  آمد، گفت ۳۸۰۰ غذا داشتید.

* ملی پوش سابق فوتبال کشورمان در دوی ماراتن ۲۰۲۰ امارات شرکت خواهد کرد. علی کریمی هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود با انتشار عکسی، از حضور در مسابقات دوی ماراتن ۲۰۲۰ امارات خبر داد.

* اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال ضمن تقدیر و قدردانی از جواد زرینچه سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال که در مدت زمان حضور در این تیم تلاش‌های زیادی برای موفقیت تیم انجام داد، ستار همدانی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال معرفی کرد.

* امیر غفور ملی‌پوش والیبال کشورمان به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی‌تواند تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو همراهی کند.

* تیم فوتبال فلامینگو برزیل در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان، به مصاف الهلال عربستان رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و راهی فینال شود در دیگر بازی لیورپول از سد مونتری مکزیک گذشت و فینالیست شد، دیدار فینال شنبه شب ۳۰ آذرماه در قطر انجام می شود.

* اتحادیه جهانی کشتی از عملکرد رحمان عموزاد خلیلی آزادکار نوجوان کشورمان تمجید کرد. در حالی که به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی نزدیک می‌شویم اتحادیه جهانی نسبت به معرفی ۳ کشتی گیر نوجوان سال در رشته‌های آزاد، فرنگی و زنان اقدام کرد، که در رشته کشتی آزاد رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۴۸ کیلوگرم بعنوان فرد برتر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شده است.

* با توجه به اینکه عزت الله پورقاز مدافع تیم فوتبال سپاهان به علت پارگی رباط صلیبی لیگ نوزدهم را از دست داده است، مسئولان سپاهان قصد دارند پژمان منتظریمدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال را جایگزین این بازیکن کنند.

* پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت و گویی درباره اینکه شنیده می‌شود مریم طوسی دونده کشورمان قصد مهاجرت به خارج از کشور دارد، اظهار کرد:  این موضوع صحت ندارد و طوسی در ایران است و قصد مهاجرت به کشور دیگری را ندارد. علاوه بر این طوسی بیان کرده که از کشور قطر در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد داشته است، اما این پیشنهاد به خاطر علاقه به ایران قبول نکرده است.

* مهاجم تیم آرسنال به پیشنهاد هوادار متمول خود به تعطیلات لاکچری خواهد رفت. پیر اوبامیانگ بازیکن تیم آرسنال انگلیس به تازگی با پیشنهاد اغوا کننده یک هوادار برای سفر به  جزیره  بلیز در کشور هندوراس به ارزش ۵ هزار دلار رو به رو شده است‌.

کد خبر 402109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.