مهم ترین حوادث ۱۲ ساعت گذشته در اصفهان

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حوادث ۱۲ ساعت اخیر در کلانشهر اصفهان یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ۱۲ ساعت گذشته کلانشهر  اصفهان، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۲ شب گذشته نیروهای آتش نشانی در اتوبان معلم جنب پمپ بنزین جسد یک مرد ۴۰ ساله را زیر خودروی ایسوزو پیدا کردند.

وی افزود: مسمومیت با گاز co و خفگی علت احتمالی این حادثه است. سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به حادثه دیگری در ساعت دو بامداد امروز اشاره کرد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با درخت در اتوبان چمران، سه نفر  به شدت مجروح شده اند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه این مجروحان حادثه دو مرد و یک زن بودند، اضافه کرد: نیروهای امدادی از ایستگاه های شش و هفت به محل اعزام شدند و حادثه دیدگان را به بیمارستان منتقل کردند با وجود این وضعیت مجروحان بسیار وخیم گزارش شده است.

وی همچنین به حادثه انفجار ۶ صبح امروز در خیابان بیست و چهارمتری دوم اشاره و اظهار کرد: بر اثر این حادثه خانم ۳۳ ساله ای دچار سوختگی شدید شده است.

وی با بیان اینکه علت  حادثه نشتی گاز شهری بوده است، افزود: این انفجار در طبقه دوم یک واحد مسکونی رخ داد که  نیروهای آتش نشانی از ایستگاه شماره هفت به محل اعزام شدند و فرد حادثه دیده را به بیمارستان منتقل کردند.

کد خبر 402104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.