دایر شدن بازارچه دائمی حمایت از محصولات خانگی در یزد

رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد گفت: نخستین بازارچه فروش تولیدات مشاغل خانگی در محل دائمی بازارچه‌های شهرداری دایر شد.

محمدرضا دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این بازارچه ۵۰ غرفه با کمترین هزینه در اختیار بانوان کارآفرین برای فروش تولیدات خانگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ کارآفرین به مدت یک هفته در این بازارچه فعالیت خواهند کرد، گفت: در سایر روزها این بازارچه محلی برای ارائه صنایع‌دستی، گیاهان دارویی و فروش کالاهای دست‌دوم است.

رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد با بیان اینکه تاکنون چنین بازارچه‌ای در حمایت از محصولات خانگی برپا نشده است، تأکید کرد: با وضعیت شرایط اقتصادی امروز لازم است از تولید محصولات خانگی و فروش لوازم دست‌دوم سالم و مناسب حمایت شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اجرای این طرح حمایت از تولیدات خانگی است، افزود: این بازارچه که در بلوار صابر یزدی واقع‌ شده است دارای یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا و سه هزار متر پارکینگ است.

یزدی خاطرنشان کرد: با نظر شهردار یزد دومین بازارچه در منطقه امام شهر احداث خواهد شد که عملیات ساخت آن امسال آغاز و سال آینده افتتاح می‌شود.

کد خبر 402103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.