تجهیز ۸ شهرداری به ماشین‌آلات جدید

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از تامین ماشین‌آلات عمرانی و شهری مورد نیاز تعدادی از شهرداری‌های این استان توسط واحد تخصصی ماشین‌آلات سازمان همیاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی، اظهار کرد: این تجهیزات بر اساس درخواست‌های شهرداری‌ها و با توان تخصصی واحد ماشین‌آلات سازمان همیاری و نیازسنجی‌های تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان این بخش تهیه و به ناوگان ماشین‌آلات فعال حوزه مدیریت تعدادی از شهرهای خراسان رضوی افزوده شد.

وی افزود: سازمان همیاری در تامین این ماشین‌آلات علاوه بر رایزنی و بهره‌گیری از تولید کنندگان و نمایندگی‌های داخلی و خارجی شرکت‌های برتر این حوزه، تلاش می‌کند تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها را با بهترین کیفیت، قیمت و مشخصات فنی و همچنین ارایه تسهیلات مالی به خصوص به شهرداری‌های کم‌برخوردار استان خریداری و تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس از ابتدای سال جاری شهرداری‌های نیشابور، سمیع‌آباد، تایباد، تربت حیدریه، کاشمر، رشتخوار، انابد و شهرآباد از خدمات واحد تخصصی ماشین‌آلات معاونت بازرگانی سازمان همیاری استان در حوزه تامین و به‌روزرسانی تجهیزات عمرانی، شهری، آتش نشانی و ... بهره‌مند شدند.

کرمانی اظهار کرد: آسفالت تراش، کشنده، کامیون کمپرسی، کامیون حمل زباله، کامیون و کامیونت آتش‌نشانی، تاسیسات تولید بتن غلطکی، سنگ شکن، لودر، و... از جمله ماشین و تجهیزاتی بوده است که تواسط سازمان همیاری برای هشت شهرداری استان تهیه و تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در تامین تجهیزات و ماشین‌آلات شهرسازی، عمرانی، آتش‌نشانی و ... شهرداری‌ها، علاوه بر توجه به مقولات فنی و تخصصی و نوع نیاز شهرداری‌ها، موضوعات مهمی چون توان اقتصادی شهرداری، درآمدزایی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و ... را نیز مورد توجه قرار می‌دهد و در قالب مشاوره‌های تخصصی به مدیران شهری توصیه های لازم را ارایه می‌دهد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تصریح کرد: با همت کارشناسان سازمان همیاری طرح جامع ایجاد بانک ماشین‌آلات شهرداری‌ها به منظور ساماندهی و استفاده بهینه تمامی شهرداری‌ها از این تجهیزات که نقش موثری در مدیریت مطلوب شهرهای استان خواهد داشت تدوین و برنامه‌ریزی شده است که پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و اخذ پیشنهادات و ایده‌های شهرداران، آمادگی عملیاتی کردن آن در کل استان وجود دارد.

کد خبر 402102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.