راه‌اندازی سامانه پایش تراکینگ خودرو در شهرضا

شهردار شهرضا گفت: در راستای بستر سازی شهر هوشمند و بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و وسائل نقلیه شهرداری، سامانه پایش ماشین آلات راه‌اندازی شد.

حبیب قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه امکان مشاهده وسیله نقلیه بروی مرورگر وب با استفاده از انواع مختلف نقشه مانند نقشه شهری گوگل، OSM ، ترکیبی گوگل، جاده‌ای، و شهری اختصاصی، فراهم شده است اظهار کرد: قابلیت نصب App بروی تلفن همراه و پایش ماشین‌آلات از طریق اینترنت به صورت آنلاین و از طریق SMS به صورت آفلاین نیز امکانپذیر شده است.

وی ادامه داد: امکان مشاهده حرکت زنده، مسیریابی و شبیه‌سازی حرکت خودرو به صورت مرحله‌ای و مشخص شدن میزان مصرف سوخت، سرعت حرکت خودرو، زمان‌های توقف و خاموشی و میزان کیلومتر حرکتی در این سامانه تشخیص داده می شود.

شهردار شهرضا افزود: از دیگر مزایای این طرح میتوان به مشخص کردن محدوده برای خودرو و آلارم لازم در صورت خروج از محدوده مشخص شده، ردیابی خودرو در صورت سرقت در نخستین زمان، ذخیره گزارشات متعدد جهت بهره‌برداری مدیران شهری و خاموش کردن خودرو از راه دور اشاره کرد.

قاسمی خاطر نشان کرد: این سامانه دارای یک ورودی دیجیتال جهت تشخیص روشن یا خاموش بودن خودرو است و تشخیص سرعت غیر مجاز، ضد آب و گرد و غبار، مجهز به هشدار باز شدن درب خودرو، حمل با جرثقیل و برداشتن سر باطری خودرو و دارای باطری داخلی و قابلیت آپدیت از راه دوراست.
 

کد خبر 402088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.