اصفهان ستیزی وزارتخانه‌ها مانع پیشرفت استان است

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای پیشبرد اصفهان فارغ از مسائل جنبی و سیاسی عمل می‌کنیم، گفت: اصفهان ستیزی که در برخی از وزارتخانه‌ها وجود دارد نگذاشته است که اقدامات را انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی در نشست هم اندیشی در خصوص پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان که در محل سالن اجلاس برگزار شد، اظهار کرد: انصافاً موضوع مترو اصفهان گره‌های بسیاری داشت و اگر حرکت‌های شایسته وزیر راه و شهرسازی نبود، ما نمی‌توانستیم امروز مترو داشته باشیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای پیشبرد اصفهان فارغ از مسائل جنبی و سیاسی عمل می‌کنیم، گفت: نماینده های استان خوب هستند، اما اصفهان ستیزی که در برخی از وزارتخانه‌ها وجود دارد نگذاشته که اقدامات را انجام دهیم.

رضایی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌ها و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم. مهم‌ترین موضوع برای سالن اجلاس سران نگهداری و بهره برداری از آن است و ما نگران این موضوع هستیم.

همچنین، ناهید تاج الدین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای وزیر همواره برای اصفهان دغدغه مند بوده و هستند.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی  مشکلات اصفهان را رصد کرده و درصدد رفع آنها تلاش می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه شرایط کشور خوب نیست، اما اجرای پروژه‌های این چنینی مانند سالن اجلاس و حلقه حفاظتی قطعاً از اولویت‌های وی است تا ما بتوانیم این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 402069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.