بازی سپاهان و استقلال برگزار می‌شود؟

برگزاری بازی سپاهان و استقلال در رقابت های جام حذفی کشورمان با اظهارات حمید استیلی در خصوص لغو این بازی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، تیم ملی امید فوتبال با هدایت استیلی به دنبال شکستن طلسم چهل ساله و صعود به المپیک است. نبود رقابت‌های امید در فیفادی باعث شده تا تیم ملی امید با باشگاه‌های ملی پوشان به مشکل برخورد کند. امسال نیز برگزاری دیدار حساس جام حذفی بین سپاهان و استقلال در دوم دی ماه سنگ بزرگی در راه آماده سازی تیم امید کشورمان به نظر می‌رسد.

نورافکن و محبی از ستاره‌های تیم اصفهانی هستند و آن طرف نیز در جمع آبی‌پوشان قائدی و غلامی مهره‌های تاثیر گذاری محسوب می‌شوند. این موضوع باعث شد تا خیلی زود سپاهانی‌ها به این موضوع موضع بگیرند و اعلام کنند بدون حضور دو بازیکن ملی‌پوششان به میدان نبرد با استقلال نمی‌روند. آن‌ها دست به کار شدند و نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و درخواست تعویق بازی را کردند.

خواسته‌ای که باتوجه به فشردگی برنامه‌ی بازی‌های تیم‌ها، با مخالفت سازمان همراه شد. استقلالی‌ها اما با اتفاقت پیش آمده و رفتن استراماچونی و تغییر در مدیریت این باشگاه، آنچنان واکنشی به این دیدار نشان نداند اما به نظر می‌رسید تمایل به برگزاری مسابقه دارند. حتی سخنی منسوب به استراما دست به دست شد که وی مخالف تعویق این بازی بوده چباتوون جه به این که استقلال باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، برنامه‌های این تیم در آینده بامشکل فشردگی روبرو می‌شود.

وریا غفوری که این روزها در نقش سرمربی در جمع آبی‌ها حضور دارد نیز پس از دیدار برابر شاهین در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا درباره واکنش استقلال به تعویق مسابقه جام حذفی حاضر به پاسخ گویی نشد و گفت: این سوال را باید از باشگاه بپرسید.

بازی لغو شده است

حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید که علاقه‌مند است با تمام نفرات به اردوی آماده‌سازی قطر برود، بارها درخواست کرد تا این دیدار لغو شد که موافقت نشد. اما ساعتی پیش او در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر از لغو بازی سپاهان و استقلال به دلیل آلودگی هوا شد و مدعی شد که این خبر چند ساعت قبل به وی رسیده‌است.

تا زمانی که سازمان لیگ به ما ابلاغ نگوید، منبعی را قبول نداریم

فتاحی، سرپرست سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در واکنش به صحبت‌های استیلی پیرامون لغو دیدار سپاهان-استقلال، گفت: هیچ خبری به ما اعلام نشده‌است و تا خود سازمان لیگ به ما ابلاغ نکند، هیچ منبعی را قبول نداریم. تا کنون هیچ چیزی به ما ابلاغ نشده و این خبر را تایید نمی‌کنیم.

شورای تامین تهران هنوز تصمیمی درباره بازی نگرفته است/ مسئولین تهران مصر به برگزاری مسابقه هستند

عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران به عنوان یکی از حاضران در جلسات شورای تامین استان تهران پیرامون برگزاری مسابقات فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین تصمیم‌گیری‌های مسئولین این استان درباره‌ی دیدار سپاهان و استقلال، اظهار کرد: درباره این مسابقه هنوز شورای تامین استان تهران تشکیل نشده و تصمیمی اتخاذ نشده‌است. تا این لحظه همه مسئولین استان مصِر بر برگزاری این بازی هستند و اتفاقی نیافتاده‌ است و هیچ ابلاغی از طرف شورای تامین نیز صادر نشده‌است.

وی اضافه کرد: تنها دلیلی که می‌تواند باعث لغو دیدار سپاهان و استقلال شود، آلودگی است و چنان چه آلودگی این اجازه را به ما ندهد، بازی برگزار نمی‌شود. غیر از این باشد تلاش بر برگزاری این مسابقه است

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در پاسخ به این سوال که در بازی هفته گذشته استقلال و شاهین نیز تهران آلوده بوده و مسابقه برگزار شده، تصریح کرد: شاخصه‌های آلودگی در استان تهران در نقاط مختلف متفاوت است. معمولا مناطق غربی شاخصه آلودگی زیر ۱۰۰ است در حالی که برای نقاط مرکزی و شرقی این مقدار بیشتر است. منتظر می‌مانیم که انشالله اگر هوا خوب و شرایط آماده و فراهم باشد، شاهد یک دیدار خوب باشیم.

به گزارش ایمنا، تعلل سازمان لیگ در تصمیم‌گیری مناسب و قاطع، حالا کار را برای برگزار کنندگان به سختی انداخته‌است. حتی اگر آلودگی تهران اجازه بازی را ندهد، تصمیم سازمان لیگ شائبه برانگیز می‌شود و  این چنین وانمود می‌شود که به دلیل شرایط باشگاه حریف و سرمربی‌ این تیم، بازی لغو شده‌است. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید تا روزهای آینده صبر کرد و دید که آیا نبرد پرحاشیه استقلال و سپاهان این فصل برای بار دوم دوشنبه در آزادی برگزار می‌شود یا خیر؟

کد خبر 402067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.