هوای خوب خانواده شهرداری با همنشینی یلدایی پاکبانان و مدیران شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:در میان صدها برنامه که در طول سال در اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان طراحی و اجرا می‌کنیم، همنشینی پاکبانان با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر که با عنوان "شب زنده داران یلدا" برگزار می‌شود را از همه بیشتر دوست دارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرامی ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به مناسبت برگزاری برنامه "شب زنده داران یلدا" چنین است:

نگاه به ارتباطات درون سازمانی در بین نظریات ارتباطات در سازمان و رفتار سازمانی به ویژه در دهه‌های گذشته بسیار مورد بحث قرار گرفته تا جایی که برخی از این نظریه پردازان معتقدند : "ارتباطات در درون سازمان وجود ندارد بلکه سازمان یعنی ارتباطات"

پاییز سال ۹۷ بود که در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برنامه "شب زنده داران یلدا" را بر اساس کارکردهای ارتباطی ارزشمندی که داشت، طراحی کردیم و با همکاری و همراهی معاونت خدمات شهری، مناطق ۱۵گانه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای اولین دوره در یلدا سال ۹۷ اجرا شد.

حالا به دومین سال اجرا رسیده‌ایم، پاکبان‌ها به عنوان شب زنده داران خدمت به همشهریان، در کنار شهردار اصفهان، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در زمان کار و محل کار پاکبانان، یلدا را جشن گرفتند.

در این شب همه کنار هم نشستند تا همدیگر را از نزدیک‌تر ببینند، بشناسند و فاصله‌ها کم شود. اینگونه پاکبانان مدیران شهر را نه در دفتر و ساعت کاری آن‌ها، بلکه در ساعت کاری خودشان و در همین چند قدمی دیدند و البته اینگونه مدیران هم این پاکبانان و زحماتشان را بهتر دیدند و شناختند و در سایه چنین ارتباطی، در بین ترجیح‌های اقتصادی در زمان کمبود منابع مالی و یا مشکلات دیگر، هرگز هیچ کاری را به پرداخت حقوق و مزایای این تلاشگران مقدم نمی‌دانند که دیده‌ایم در یک سال گذشته هم ندانسته‌اند و پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان در سطوح مختلف شهرداری به لطف همین ارتباطات و نگاه های صحیح شکل گرفته و ایجاد شده است.

در یک کلمه این هوای خوب خانواده شهرداری، چنین ارزش‌هایی را برایمان به ارمغان آورده. یلدا را به عنوان شبی برای این همدلی‌ها و همراهی‌ها قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم این رویدادها را با کارکرد توسعه ارتباطات بیشتر و بهتر توسعه دهیم.

کد خبر 402015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.