بهترین صفحه نمایش هوشمند ۲۰۱۹ چیست؟

"Echo Show ۵"، محصول شرکت آمازون است که عنوان بهترین صفحه نمایش هوشمند سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صفحه نمایش Echo Show ۵، در زمینه مدیریت کارهای روزانه‌تان به شما کمک می‌کند؛ این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ۴۸۰ *۹۶۰ پیکسل است. صفحه نمایش عریض این محصول به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های ویدیویی را به راحتی تماشا کنند. این گجت علاوه بر نشان دادن زمان و تغییرات آب و هوایی، یادآوری‌های لازم را نیز اعلام می‌کند. کاربران می‌تواند مطابق سلیقه خود صفحه نمایش آمازون را شخصی‌سازی کنند، عکس‌های مورد علاقه خود را برای پس زمینه انتخاب کرده یا موسیقی مورد نظر خود را برای آلارم زنگ ساعت تنظیم کنند.

یک بلندگوی چهار واتی به اندازه ۱.۶۵ اینچ در قسمت پشتی این صفحه نمایش قرار دارد که صدایی با کیفیت تولید می‌کند. یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری و پورت microUSB برای اتصال شارژر یا وای فای نیز در این قسمت قرار دارد. علاوه بر این، Echo Show ۵ به یک دوربین یک مگاپیکسلی برای برقرار کردن تماس تصویری و نمایش آن در بالای صفحه مجهز شده است. شرکت آمازون برای حفظ حریم شخصی افراد، یک پوشش برای دوربین این محصول تعبیه کرده است که کاربران می‌توانند آن را روی لنز دوربین قرار دهند. در مدل‌های قبلی از یک دکمه برای فعال و غیر فعال کردن دوربین استفاده می‌شد.

Echo Show ۵ از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند و از طریق فرامین صوتی که کاربران به آن می‌دهند، فیلم و موسیقی مورد علاقه‌ آن‌ها را پخش می‌کند. این گجت با متصل شدن به دیگر وسایل هوشمند منزل می‌تواند آن‌ها را روشن و خاموش کند، اخبار موجود در اینترنت را نشان دهد و کاربران را از آخرین گزارشات مربوط به وضعیت ترافیک و آب و هوا مطلع کند. Echo Show ۵ در دو رنگ زغالی و ماسه‌ای و با قیمت ۸۹.۹۹ دلار در بازار موجود است.

کد خبر 402003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.