داستان عجیب یک دیدار معوقه بسکتبال!

قرار بود دیدار معوقه تیم های بسکتبال ذوب آهن و شهرداری گرگان‌روز گذشته(پنج شنبه) برگزار شود که به علت حاضر نشدن تیم گرگانی این دیدار لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم ذوب آهن و شهرداری گرگان قرار بود عصر روز - پنجشنبه ۲۸ آذر- در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شود، رقابتی که البته در سکوت خبری کنسل شد و اطلاع رسانی در مورد لغو این بازی نشده بود.

دلیل عدم برگزاری این مسابقه نرسیدن تیم شهرداری گرگان به این بازی به دلیل دیر رسیدن پرواز تیم گرگانی عنوان شد.

این در حالی است که تا ساعت شروع بازی هیچگونه اطلاعیه‌ای به مردم و اهالی رسانه در خصوص عدم برگزاری این مسابقه اعلام نشد، موضوعی که نارضایتی هواداران، عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه ملت را در بر داشتو هنوز به شکل مشخص تعیین نشده است که این دیدار چه زمانی برگزار می شود و مشخص نیست.

تقی گلستانه سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احتمال برگزاری این‌بازی امروز _ جمعه ۳۰ آذرماه _  کم است، افزود تیم ما مقرر بود امروز از تیم شهرداری گرگان در بازی معوقه هفته پنجم میزبانی کند، اما در اتفاقی کم سابقه این دیدار به تعویق افتاد.

گلستانه تصریح می‌کند: تیم شهرداری ساعت شش عصر روز گذشته پروازی به سمت اصفهان داشت و ما نیز با توجه به درخواست آنها سالنی برای ساعت هشت رزرو کردیم، اما با پیگیری‌هایی که از فرودگاه و هتل مقصد آن‌ها انجام دادم، متوجه شدم پرواز با چندین ساعت تاخیر ساعت ۱۲ به اصفهان رسیده است.

او ادامه می‌دهد: البته من بعدا از منابعی متوجه شدم بعضی بازیکنان با پرواز ساعت هشت به اصفهان آماده اند و کادرفنی ساعت ۱۱ آمده است، اما از این خبر مطمئن نیستم، اما تیم ما در هر صورت با گرگان همکاری کرد.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن اضافه کرد: این موضوع و تاخیر اتفاق عجیبی را در پی داشت و امروز ظهر ساعت ۱۱-۱۲ بود که از سمت فدراسیون با ما تماس گرفته شد مبنی بر تعویق بازی که این در حالی بود که ما تمام شرایط را برای برگزاری مسابقه از اورژانس تا برق سالن هماهنگ کرده بودیم و این نامه ما را شوکه کرد، زیرا این اتفاق زیاد رخ می‌دهد و امسال نیز برای ما رخ داد، اما تیم ما با وجود تاخیر و حتی بدون تمرین نیز بازی کرده است.

او در پاسخ به اینکه اگر ذوب آهن در این شرایط بود حاضر به مسابقه بود یا خیر می‌گوید: می خواستیم این دیدار برگزار شود و الکی نمی‌توان‌ یک بازی را لغو کرد نمی‌شود بسکتبال قانون دارد، حتی در فوتبال نیز چند سال پیش وقتی پرواز پدیده مشهد با مشکل روبه‌رو شد با ماشین‌های شخصی خود را به اصفهان رساندند و بازی را انجام دادند.

گلستانه در پاسخ به اینکه آیا درخواست باخت فنی داشته است، اظهار می‌کند: چون خود فدراسیون پیشنهاد تعویق بازی را داده است جای اعتراضی نیست، اما این یک بی احترامی به تیم ذوب آهن است که پر افتخار ترین تیم بسکتبال ایران است و باید شأن تیم ما حفظ می‌شد.

او در خصوص زمان آینده برگزاری این مصاف تصریح کرد: پیشنهاد فدراسیون فردا بوده است، اما من مخالف آن هستم و پیش بینی می کنم فردا این مسابقه انجام نخواهد شد، البته که مدیرعامل و مسئولین عالی باید نظر قطعی را در این باره بگیرند، اما این تعویق اصلا حرفه‌ای نبوده است و ما مطمئنا به آن اعتراض داریم و موافق برگزاری بازی در فردا نیستیم.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: بارها چنین اتفاقاتی در ورزش ایران رخ داده است و هرگز به یاد نمی آورم بازی به این دلیل لغو شود، اما این بار این اتفاق رخ داد.

او در خصوص احتمال خرید بازیکن در نیم فصل و شرایط تیم می‌گوید : تیم رو به پیشرفت است و شرایط خود را بهبود می‌بخشد، اما نیاز به یک بازیکن پست پنج خوب داریم و حتما برای جذب آن اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 401972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.