احتمال غیبت دو بازیکن سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت

کاپتان تیم سپاهان گفت: فکر نمی‌کنم که امیدنورافکن و محمد محبی در بازی با صنعت نفت حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برد پر گل مقابل شاهین بوشهر، اظهار کرد: می‌میدانستیم همه چیز بازی در دست خودمان است. با تمرکز کافی توانستیم بازی پر گل و تماشاگر پسندی انجام دهیم. در حین بازی توانایی به ثمر رساندن گل های بیشتری نیز داشتیم.

وی با اشاره به جبهه گیری رسانه‌ها در مورد صحنه‌های داوری علیه تیم سپاهان، گفت: همیشه سعی کرده‌ایم در خصوص داوری صحبت نکنیم و به تصمیم داور احترام گذاشته ایم.

وی ادامه داد: درست است که داور چند صحنه به ضرر حریف سوت زده است، اما همین اتفاق برای تیم سپاهان نیز اتفاق افتاده و در حین مسابقات پنالتی و خطا برای ما گرفته نشده است؛ سپاهان تیم بزرگی است و می‌خواهند ما را به حاشیه ببرند. این حرف‌ها بازی خوب تیم را زیر سوال می‌برد.

کاپتان تیم سپاهان ادامه داد: ما بازیکنان و کادر فنی تا دقیقه آخر برای برد می‌جنگیم؛ از هواداران تیم سپاهان می خواهم در این موارد به کمک تیم بیاید و ما را در صحنه نبرد تنها نگذارند؛ هواداران یار دوازدهم تیم هستند و همراهی آنان راه قهرمانی را برای ما ساده تر می‌کند.

کیانی با اشاره به بازی مقابل استقلال، تصریح کرد: هر بازی حام حذفی یک فینال است. استقلال تیم خوبی است و از بازیکنان توانمندی برخوردار است. اگر تیم ما همان سپاهان جنگنده باشد هیچ تیمی جلو دار ما نخواهد بود. امیدوارم دست پر به اصفهان برگردیم.

وی با اشاره به حضور امید نورافکن و محمد محبی در بازی مقابل استقلال، گفت: هر دو نفر در بازی مقابل استقلال حضور دارند و بعد از بازی مقابل استقلال به تیم ملی امید اضافه می شوند.

کاپتان تیم سپاهان با اشاره به حضور نورافکن و محبی در بازی مقابل صنعت نفت، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که امیدنورافکن و محمد محبی در بازی با صنعت نفت حضور داشته باشند.

کد خبر 401957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.