۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
بازی با استقلال سخت است!

بازیکن سپاهان با اشاره به بازی مقابل استقلال، گفت: بازی سختی در پیش داریم، با تلاش و برای برد می‌رویم. امیدوارم به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

به گزارش ایمنا، محمد کریمی پس از برد تیم سپاهان مقابل شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران با شاره به این بازی، اظهار کرد: بازی خوبی بو، به تیم شاهین موقعیت ندادیم و با فشار زیادی که روی دروازه حریف آوردیم توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی با اشاره به نخستین گل خود برای سپاها در لیگ، گفت: دروازه بان خیلی جلو بود، من نیز با دیدن دروازه بان چرخیدم و توپ را راهی دروازه کردم.

بازیکن سپاهان با اشاره به بازی مقابل استقلال، تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم، با تلاش و برای برد می رویم. امیدوارم به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

امیدوارم روند امتیازگیری ادامه داشته باشد

رضا میرزایی، دیگر بازیکن سپاهان نیز تاکید کرد: بازیکن توانا در هر پستی می‌تواند خود را نشان دهد.

وی با اشاره به بازی مقابل شاهین بوشهر، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم با پنج گل سه امتیاز رو به دست آوریم؛ امیدوارم این روند امتیاز گیری ادامه داشته باشد.

بازیکن سپاهان با اشاره به دومین بازی خود در دفاع راست، تصریح کرد: بازیکنی که توانایی داشته باشد در هر پستی قرار بگیرد تلاش می کند تا شایستگی خود را نشان دهد و در خدمت تیم باشد.

کد خبر 401954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.