چله مهربانی در رشت/دوچرخه‌های هوشمند در شیراز

در این بسته خبری از تعطیل نشدن میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز تا استقبال از شب یلدا در یزد و اعزام نیروهای شهرداری تهران به اهواز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

انجام ۵۹ عملیات امداد و نجات در شهر زاهدان

خسرو سراوانی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با ورود سامانه بارشی قوی به سیستان و بلوچستان،  کارکنان سازمان آتش نشانی همانند سایر دستگاه‌های امدادی در آماده باش قرار گرفته و از روز گذشته تا صبح امروز ۵۹ عملیات امداد و نجات انجام داده‌اند.

تشکیل ستاد عالی درآمد شهرداری تهران

عبد الحمید عبادی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تشکیل ستاد عالی درآمد خبر داد و گفت به طور طبیعی در ماه های پایانی سال افزایش درآمد داریم.

میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز تعطیل نمی‌شود

بابک ربیعی، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز با تاکید بر ادامه فعالیت میدان مرکزی میوه و تره بار الغدیر، هدف اجرای طرح ساماندهی باراندازهای این میدان را برقراری نظم و تسهیل شرایط کاری و امنیت اجتماعی به منظور حذف دلالان و واسطه‌هایی دانست که باعث افزایش قیمت میوه و تره بار می‌شوند.

برگزاری جشن چله مهربانی در رشت

جشن «چله مهربانی» با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و شهرداری رشت در تاریخ ۲۹ آذرماه و ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن اجتماعات نیروی انتظامی میدان انتظام برگزار می‌شود.

تأکید شهردار پرند بر دقت، کیفیت و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی

علیرضا عرب، شهردار پرند که اولویت کار خود را پیشبرد اهدف شهرداری در زمینه تقویت زیرساخت‌های عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز شهری قرار داده است، صبح امروز برای بار دوم در اولین هفتۀ کاریِ خود از پروژه‌های عمرانی سطح شهر بازدید کرد.

ساخت اِلمان "پاکبان" در قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از ساخت اِلمان "پاکبان" با هدف حفظ جایگاه و تکریم شغل پاکبانان توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد.

استقبال از شب یلدا با برنامه‌های شاد و متنوع

عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ویژه برنامه به مناسبت شب یلدا در یزد خبر داد.

رونمایی از دوچرخه‌های هوشمند در شیراز

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز گفت: در حال حاضر ۲۵ ایستگاه دوچرخه‌سواری در شیراز احداث و امکان استفاده از دوچرخه‌های هوشمند از امروز (پنجشنبه) رسما آغاز می‌شود.

اعزام نیروهای شهرداری تهران به اهواز

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام نیرو و تجهیزات از سازمان آتش‌نشانی تهران برای امدادرسانی به مناطق آب‌گرفته شهر اهواز خبر داد.

توسعه ساری با بهبود زیرساخت‌های گردشگری

عباس رجبی، شهردار ساری گفت: امکانات فراوان تاریخی و طبیعی که بسیاری از آنها با وجود جذابیت زیاد هنوز برای گردشگران ناشناخته باقی مانده، فرصت مناسبی است که با اتکا به آن بتوان چرخ‌های توسعه مرکز استان را به حرکت سریع‌تر واداشت و  امکان ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کرد.

کد خبر 401952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.