برای سپاهان آرزوی موفقیت می کنم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: از فدراسیون خواهش می کنم که بر روی داوران نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پس از شکست پنج بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بعد از نتیجه پنج بر صفر سخت است دررابطه با بازی صحبت کنم. به قلعه نویی تبریک می گویم. بعد از تمام شدن بازی صحنه کارت قرمز بازیکنمان را دیدیم و کارت قرمز نداشت این مشکل فدراسیون است. ناراحت هستم که به عنوان خارجی این صحبت هارا انجام می‌دهم دو پنالتی در بازی استقلال برای ما گرفته نشد و بعد از آن از ما معذرت خواهی کردند. سپاهان نوب بازی کرد و از کناره ها حملاتی را انجام می‌دهند.ما نتوانستیم با ده نفر حمله هایی را نمجام دهیم برای سپاهان آرزوی موفقیت می کنم. از فدراسیون خواهش می کنم که بر روی داوران نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز بازی آخر ما در نیم فصل اول بود و ما تغییراتی را در تیم خواهیم داشت، ادامه داد: امروز ده نفرهبازی کردیم، اما بازیکنان ما جنگنده بودند و از زمانی که من وارد تیم شدم چهار بازی خارج از خانه سخت داریم و همه تلاشمان را انجام می دهیم تا در لیگ باقی بمانیم.

کرستچویچ اضافه کرد: مشکلات ما زیاد است امیدوارم از بازیکنان تا کادر مدیریتی تیم در کنار هم باشیم. ما در چند بازی اخیر خوب بازی کردیم و داوران در حق ما ظلم کردند

وی تصریح کرد: سپاهان از ما بهتر بودو همیشه بازی خوبی را انجام می دهد اما داوربازی از شرایط خوبی برخوردار نبود.

تکمیل می شود...

کد خبر 401942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.