پیروزی پرسپولیس در وقت های اضافه

پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی را از پیش رو برداشته و با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول جای می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه جم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس تمام شد.
نیمه اول تا دقیقه ۱۳ توپ در میانه های میدان بود، در دقیقه ۱۴ حسین کنعانی زادگان روی ارسال از کرنر ضربه سری خطرناک به سمت دروازه پارس جنوبی جم زد که دخسوس مانع گلزنی ای بازیکن شد دقیقه ۲۴ پارس جنوبی از زیر فشار تیم پرسپولیس بیرون آمد و حملاتی را روی دروازه این تیم انجام داد که نتیجه بخش نبود و بازهم پرسپولیس بازی را در دست گرفت. در این نیمه بازی خوبی از هردوتیم شاهد نبودیم و درنهایت نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

باشروع نیمه دوم احمد نوراللهی شوت خطرناکی به سمت دروازه پارس جنوبی جم زد که گلی را برای این تیم به همراه نداشت. در دقیقه ۶۳ پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شود که نظر داور برمی گردد و پنالتی را لغو می کند. نیمه دوم هم مانند نیمه قبل بیشتر بازی دست پرسپولیس است تا اینکه مهدی ترابی در وقت های اضافه(دقیقه۹۶) گل برتری این تیم را به ثمر می رساند و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان می رسد.

کد خبر 401938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.