پروژه احداث زیرگذر گوگد ۱۴ سال است مسکوت مانده

شهردار گوگد گفت: اداره راه و شهرسازی قول احداث زیرگذری در این شهر را داده، اما پس از گذشت ۱۴ سال هنوز اجرا نشده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان با اشاره به مشکلات راه‌ها و معابر در شهر گوگد، اظهار کرد: سال ۸۱ اداره راه و شهرسازی زمینی را برای احداث جایگاه CNG به شهرداری گوگد واگذار کرد، اما سند مالکیت آن متعلق به دولت است.

وی افزود: به دلیل تاسیس چهار کارگاه‌ اطراف جایگاه CNG مردم از شهرداری شکایت کردند و دادگاه نیز حکم بر محکومیت شهرداری صادر کرد، اما لازم است تکلیف این زمین‌ها مشخص شود.

شهردار گوگد تصریح کرد: سال ۸۱ با احداث کمربندی جدید در شهر گوگد و اتصال آن به کمربندی پشت پارک لاله در مسیر جاده تیکن- اصفهان، بار ترافیکی شهرستان گلپایگان به شهر گوگد تحمیل شد و از طرفی شاهد تصادفات جانی و مالی زیادی در این منطقه هستیم.

علی‌محمدی ادامه داد: با اعتراض مردم این شهر، اداره راه و شهرسازی استان قول ایجاد یک زیر گذر در این منطقه را داد، اما با گذشت ۱۴ سال هنوز اجرا نشده و هزینه بالا را دلیل این مسئله اعلام شده است.

وی گفت: احداث یک میدان در شهر پیش‌بینی شده که هنوز اعتباری از طرف اداره راه و شهرسازی برای این منظور در اختیار شهرداری قرار داده نشده است، بنابراین انتظار داریم سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها برای احداث این میدان وارد عمل شود.

کد خبر 401937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.