سپاهان ۵- شاهین صفر/ جشنواره گل طلایی پوشان برابر قعرنشین

تیم فوتبال سپاهان در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر سپاهان خاتمه یافت.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۶۵۰۰ نفر

گل‌ها: محمد محبی (دقیقه ۲۲)، کی روس استنلی (دقایق ۳۰، ۴۳ و ۷۶)، محمد کریمی (دقیقه ۸۶) برای سپاهان

اخطار: حسین مالکی (دقیقه ۴۵)، بهروز نوروزی فرد (دقیقه ۶۷) از شاهین- امید نورافکن (دقیقه ۸۴) از سپاهان

اخراج: لوکا گاردانی (اخراج مستقیم- دقیقه ۱۹) از شاهین

سپاهان: پیام نیازمند، رضا میرزایی ، سعید آقایی، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (۷۰- محمد کریمی)، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده (۸۰- یاسین سلمانی)، محمد محبی (۶۷- علی قربانی) و کی‌روس استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

شاهین بوشهر: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گاردانی، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی (۴۶- رضا دهقان(۷۹- مصطفی احمدی))، بهمن سالاری (۸۹- سعید کریمی)، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی

سرمربی: میشو کریستیچویچ

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

سپاهان در شرایطی به مصاف تیم قعر جدولی شاهین می رفت که از قبل از بازی هم انتظار یک بازی یک طرفه می رفت. همانطور هم شد و سپاهان از همان ابتدای بازی با در دست گرفتن توپ و میدان روی دروازه شاهین خیمه زد. اخراج مستقیم و زود هنگام هافبک شاهین در دقیقه ۱۹ بازی اوضاع را برای شاهین بدتر هم کرد و تنها ۳ دقیقه بعد از این اخراج سپاهان روی یک ضربه کرنر توسط محبی به گل رسید. سپاهان که پس از گل هم حاکم مطلق این دیدار یک طرفه بود، دو بار دیگر نیز تا پایان نیمه نخست توسط کی روس استنلی به گل رسید تا هم طلسم گل نزدن های کی روس شکسته شود و هم سپاهان خیال خود را بابت پیروزی قبل از پایان نیمه نخست راحت کند.

در نیمه دوم همانند نیمه نخست سپاهان سوار بر بازی بود و موفق شد دو بار دیگر توسط کی روس استنلی و محمد کریمی به گل برسد تا در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد و ضمن بالاتر بردن تفاضل گلش، ۳ امتیاز دیگر به امتیازات خود اضافه کند و همچنان در کنار استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد. سپاهان در نیمه دوم سعی کرد زیاد به خود فشار نیاورد تا مصدومی برای دیدار حساس بعدی خود برابر استقلال در جام حذفی ندهد.

شرح گل‌ها:

۰-۱  (دقیقه ۲۲- سپاهان)- کرنر ارسالی حسینی از سمت راست در تیز نزدیک با ضربه سر زیبای محمد محبی تبدیل به گل شد.

۰-۲ (دقیقه ۳۰- سپاهان)- ارسال از سمت چپ در تیر دوم با ضربه سر آقایی برای کی روس موقعیت گلزنی را مهیا کرد تا او پس از هفته ها پایش به گلزنی باز شود.

۰-۳ (دقیقه ۴۳- سپاهان)- پاس در عمق کیانی به سمت چپ برای شهباززاده با ارسال او درون محوطه جریمه همراه شد و کی روس با پرشی زیبا و ضربه سری محکم دروازه را باز کرد.

۰-۴ (دقیقه ۷۶- سپاهان)- کرنر ارسالی حسینی با ضربه سر کی روس استنلی تبدیل به گل شد تا مهاجم برزیلی برای اولین بار در سپاهان هتریک کرده باشد.

۰-۵ (دقیقه ۸۶- سپاهان)- محمد کریمی با دیدی باز وقتی دید دروازه بان شاهین کمی جلو آمده است از میانه زمین با ضربه ای فنی دروازه این تیم را نشانه گرفت تا گلی زیبا را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- نفوذ حسینی به سمت راست محوطه جریمه شاهین با ارسال تیز او همراه شد که دروازه بان شاهین توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۰- شوت محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه در دستان دروازه بان شاهین قرار گرفت.

دقیقه ۳۲- توپ از سمت راست به پشت محوطه جریمه ارسال شد اما ضربه کومان که از منطقه خطرناکی نواخته شد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸- ضربه فنی محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه شاهین با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶- پاس میرزایی درون محوطه جریمه به شهباززاده رسید اما ضربه او را دروازه بان شاهین بازگرداند.

دقیقه ۶۰- کی روس استنلی در موقعیتی تک به تک توپ را به دستان دروازه بان شاهین کوباند تا تنها یک کرنر برای سپاهان به دست بیاید.

دقیقه ۶۴- شوت سنگین محمد محبی از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه شاهین برخورد کرد.

دقیقه ۶۵- توپ پشت مدافعان شاهین به حسینی رسید اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹- نفوذ آقایی به درون محوطه جریمه سپاهان با ارسال تیز او همراه شد اما توپ در آن سمت محوطه با ضربه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰- شوت سعید آقایی از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه شاهین برخورد کرد.

اتفاق ویژه:

اولین هتریک کی روس استنلی در لباس سپاهان و گلی که محمد کریمی از میانه میدان به ثمر رساند اتفاقات ویژه این دیدار یک طرفه بود.

بهترین بازیکن:

کی روس استنلی با ۳ گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 401930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.