ناجا: تکذیب کشف جسد در سدهای کردستان

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کردستان اعلام کرد در روزهای اخیر هیچ جسد غرق شده‌ای در منابع آبی (سدهای استان) بویژه سد قشلاق سنندج از سوی دستگاه‌های ذیربط (آتش نشانی) گزارش یا کشف نشده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، در این اطلاعیه که روز پنجشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت: آمده است: در روزهای اخیر در فضای مجازی، اخباری مبنی بر کشف پنج جسد در سد قشلاق سنندج منتشر شد که این موضوع به شدت تکذیب می‌شود چرا که هیچ گونه گزارشی مربوط به کشف جسد در این رابطه به پلیس گزارش نشده و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهری نیز این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

پلیس در این اطلاعیه از مردم خواسته شده: به شایعات بی پایه و بی‌اساس فضای مجازی که حربه دشمن برای ناامن کردن کشور است، توجه نکرده و در صورت هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

معاون عملیات، امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج نیز در این رابطه گفته است: شایعات پخش شده در فضای مجازی، مبنی بر غرق چند نفر در سد وحدت سنندج، به شدت تکذیب می‌شود.

صالح زندی اضافه کرد: هیچ دستگاهی به جز سازمان آتش نشانی و هیات نجات غرق در زمینه کار غواصی فعالیت نمی‌کنند و در این مدت هیچگونه عملیات غواصی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه خبر غرق شدگی به سامانه ۱۲۵ ارجاع داده می‌شود، یادآور شد: آخرین مورد غرق‌شدگی مربوط به شهریور ماه و در سد سنگ سیاه دهگلان بود.

کد خبر 401924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.