خرید خودروی آتش نشانی برای شهرک صنعتی جنبزه تا پایان سال

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون وزیر صمت با بیان اینکه شهرستان های شهرضا و دهاقان استان اصفهان مناطق از شاخص صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: خودروی آتش نشانی تا پایان سال برای شهرک صنعتی جنبزه دهاقان خریداری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن صالحی نیا امروز پنج شنبه _۲۸ آذرماه_ در نشست صمیمی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و کارآفرینان شهرستان های شهرضا و دهاقان استان اصفهان که در محل شرکت فولاد گستر کچو شهرک صنعتی رازی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده تا زیرساخت های توسعه صنعتی در مناطق مختلف استان اصفهان به صورت مشارکتی با شرکت های خصوصی و نهادهای دولتی مستعد دولتی تقویت شود.

وی افزود: اقداماتی برای گازرسانی به فاز یکم و دوم شهرک صنعتی جنبزه شهرستان دهاقان صورت گرفته و برخی از برنامه ریزی ها برای تسریع در روند این پروژه نیز در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور با اشاره به انتقادات فعالان اقتصادی شهرضا پیرامون وضعیت برق رسانی به شهرک های صنعتی، خاطر نشان کرد: پست برق شهرک صنعتی رازی چندی پیش از این تاسیس شده و پروژه تقویت و توسعه آن در دست اقدام و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در این حوزه صورت گرفته است. خودروی آتش نشانی تا پایان سال برای شهرک صنعتی جنبزه دهاقان خریداری می شود.

صالحی نیا اضافه کرد: باید بپذیریم که برخی از واحدهای صنعتی در شرایط خاص سال های اخیر نتوانسته اند خلعیت اراضی داشته باشند و بر اساس کیفیت برخورداری شهرک های صنعتی در قانون درآمدهای مالیاتی تسهیلاتی برای فعالان اقتصادی در نطر گرفته شده است.

وی ادامه داد: متعهد می شویم که پروژه ها به تناوب قول مسئولان با استفاده از همه منابع مالی و عمرانی و ظرفیت اداری، ظرف سه تا چهار ماه آینده تحویل شود و شخصا برای سرکشی از آنها به اصفهان خواهم آمد.

کد خبر 401910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.