باستانی: اصلاح طلبان با کسی ائتلاف نمی کنند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بر روی بسته شدن کامل لیست تمرکز نخواهند کرد و ائتلافی نیز نخواهند داشت. اگر تعداد افراد مورد نظر ما برای بستن لیست به حد نصاب نرسد لیست کامل ارائه نخواهیم کرد. 

محسن باستانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد علل ثبت نام کمرنگ چهره های شاخص اصلاحات در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به رخوت موجود در جامعه همین میزان از ثبت نام نیز مناسب است و به هیچ عنوان معتقد نیستم اصلاح طلبان در عرصه انتخابات کمرنگ حاضر شده اند. 

وی در مورد دلایل بالا بودن آمار داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شما به آمار شهرستان ها توجه کنید می بینید اکثر این آمار مربوط به آنها است. اکثریت این ثبت نام ها مربوط به شهرستان ها بوده و این اتفاق در مراکز استان ها رخ نداده است. از نظر من این ثبت نام ها دلایل سیاسی ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در پاسخ به این سوال که اگر با رد صلاحیت گسترده مواجه شوید چه راهکاری برای بستن لیست خواهید داشت؟ گفت: ما منتظر نتایج بررسی صلاحیت ها می مانیم تا ببینیم می شود از بین تایید صلاحیت شدگان کسی را وارد لیست کرد که مورد وثوق اصلاح طلبان باشد یا خیر. باید تا زمان اعلام نتایح بررسی صلاحیت ها منتظر ماند تا بتوان به درستی به این سوال پاسخ داد.

باستانی خاطرنشان کرد: در این دوره بر روی بسته شدن کامل لیست تمرکز نخواهیم کرد و ائتلافی نیز نخواهیم داشت. اگر تعداد افراد مورد نظر اصلاح طلبان برای بستن لیست به حد نصاب نرسد لیست کامل ارائه نخواهند کرد.

کد خبر 401887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.