«هوای خوب خانواده» در مناطق ۱۵ گانه شهر

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه «هوای خوب خانواده» ساعت دو بامداد روز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸ در مناطق ۱۵ گانه برگزار می‌شود.

ایمان حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در آستانه یلدای ۹۸ با نصب تابلوهای تبلیغاتی با شعار «هوای خوب خانواده» حال و هوای شهر را یلدایی کرده است.

وی افزود: سال گذشته ویژه برنامه‌ای به ابتکار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و با همراهی معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی و مناطق ۱۵ گانه شب یلدا با عنوان «سحرخیزان یلدا» در مناطق ۱۵ گانه ویژه پاکبانان شهر اجرا شد و امسال نیز با اهداف ارتباطی برگزار می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: در ویژه برنامه «هوای خوب خانواده» مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای شورای معاونان و شهردار اصفهان در ساعات کار فعالیت پاکبانان شهر (ساعت ۲ بامداد) در محل فعالیت آنها حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق ۱۵ گانه جشن‌هایی برای گرامیداشت این شب برگزار می‌شود تا پاکبانان در کنار مدیران عالی رتبه شهر، شب خوب و خاطره‌انگیزی را سپری کنند؛ این ارتباط دو جانبه و کنار هم نشستن‌ها از نظر ارتباطی برای مدیریت شهری اصفهان بسیار ارزشمند است.

حجتی با بیان اینکه ویژه برنامه «هوای خوب خانواده» ساعت دو بامداد روز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸ در ۱۵ منطقه برگزار می‌شود، گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل تمایل دارد این برنامه هر سال برای ایجاد ارتباط دوسویه تبدیل به یک سنت حسنه در شهرداری شود.

وی خاطرنشان کرد: کلید واژه و شعار شهرداری اصفهان در شب یلدا «هوای خوب خانواده» است و این برنامه نیز ویژه خانواده شهرداری از افراد مختلف در مشاغل با ماموریت های مختلف برگزار می‌شود.

کد خبر 401882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.