شروع دوباره ذوب‌آهن بدون منصوریان

تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی نیم فصل دوم لیگ را آغاز می‌کند که علییرضا منصوریان دیگر به عنوان سرمربی در کنار این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا در شرایطی که به نظر می‌رسید اوضاع در باشگاه ذوب‌آهن آرام شده و علیرضا منصوریان بعد از کسب ۸ امتیاز از ۵ مسابقه رای مثبت هیئت مدیره باشگاه را برای ماندن در اصفهان جلب کرده به یکباره شب گذشته خبر جدایی منصوریان از ذوب‌آهن منتشر شد تا در آستانه بازی در مقابل سایپا شرایط کاملا عوض شود.

ذوب‌آهن بدون سرمربی در حالی باید توسط حسن استکی اولین بازی نیم فصل دوم خودش را برگزار کند که به نظر می‌رسد هیئت مدیره باشگاه بر اساس قول و قراری که با منصوریان گذاشته بودند برای پیش‌گیری از تبعات مالی نشستن منصوریان بر روی نیمکت تیم آن هم در شروع نیم فصل دوم دست به گرفتن این تصمیم زده‌اند تا بتوانند قرار داد سرمربی تیمشان را در نیم فصل فسخ کنند و برای آنها مهم نیست که واژه استعفا یا برکناری در مورد جدایی منصوریان استفاده شود و کار تمام شده به حساب می‌آید.

با این حال نماینده فوتبال اصفهان که دور رفت لیگ را با ۱۵ امتیاز و رتبه دهم جدول لیگ به پایان برد در مقابل سایپایی به میدان خواهد رفت که آنها هم در دور رفت انتظارات را برآورده نکردند و در حقیقت شرایطی تقریبا مشابه با یکدیگر دارند.

سایپا در هفته گذشته بازی حساسی را به پرسپولیس باخت و این موضوع باعث شد این تیم با قرار گرفتن بر روی پله چهاردهم جدول لیگ روزهای سختی را پشت سر بگذارد و این بهترین فرصت برای ذوب‌آهن است با با برتری در مقابل حریف با خاطری آسوده راهی تعطیلات لیگ شود و در آن زمان نسبت به انتخاب سرمربی دایمی اقدام شود.

حسن استکی کاپیتان اسبق ذوب‌آهن که سابقه زیادی به عنوان دستیار در تیم ذوب‌آهن دارد مرد کم تجربه‌ای نیست و از لحاظ فنی توانایی زیادی دارد و شاید این مسابقه بتواند به عنوان سکوی پرتاب استکی در بالاترین سطح فوتبال ایران باشد. به هر حال پیروزی ذوب‌آهن در مقابل سایپا و شروعی خوب در این نیم فصل بهترین خبر برای هواداران این تیم است ولی باخت در برابر سایپا می‌تواند موضع منصوریان در قبال جدایی از ذوب‌آهن را تقویت کند. سایپای کم تجربه وتحت فشار که در افتتاحیه لیگ امسال بازی باخته خودش را در مقابل ذوب‌آهن با برتری ۳بر۲ به پایان برد این روزها تیمی متفاوت با روزهای اول لیگ است و نتیجه این بازی حتی ممکن است منجر به برکنار سرمربی این تیم هم بشود.

کد خبر 401870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.