ورود شهرداری به اجرای پروژه رینگ چهارم جسورانه بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ورود مدیریت دوره پنجم به اجرای پروژه رینگ چهارم یک ورود جسورانه بود، گفت: در حال حاضر مناطق ۱۴، ۱۰ و ۱۵ عزم جدی برای انجام آزادسازی مسیر رینگ دارند.

علیرضا نصراصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از دغدغه مدیریت شهری در دوره‌های مختلف رینگ چهارم یا همان حلقه حفاظتی شهر بوده، اما به جهت حجم سنگین پروژه در دوره‌های قبل همتی برای اجرای این پروژه وجود نداشت.

وی افزود: باتوجه به اینکه حلقه حفاظتی سوم در حال حاضر از وجود خودروها اشباع شده و به لحاظ ترافیکی نقش خیابان‌ را در شهر ایفا می‌کند، باید برای آینده ترافیک شهر اصفهان چاره‌اندیشی می‌کردیم از این رو اجرای پروژه رینگ چهارم در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ورود مدیریت دوره پنجم به اجرای پروژه رینگ چهارم یک ورود جسورانه بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر مناطق ۱۴، ۱۰ و ۱۵ عزم جزم برای انجام آزادسازی مسیر رینگ دارند.

وی افزود: در انجام آزادسازی‌ها توافق خوب با مردم و اینکه حق و حقوقی از آنها ضایع نشود در کنار جلب مشارکت شهروندان می‌تواند به پیشرفت پروژه رینگ چهارم کمک شایانی دهد.

نصراصفهانی با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه‌های تقاطع نصف جهان و تقاطع آفتاب در مسیر رینگ چهارم شهر، تصریح کرد: باتوجه به عنایت و حمایت ویژه اعضای شورای شهر، درخواست‌های شهردار درخصوص حلقه حفاظتی شهر همیشه مورد اجابت قرار گرفته و امیدوارم این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به ثمر برسد.

وی تاکید کرد: پروژه‌های خط دو قطار شهری اصفهان، مرکز همایش‌های بین‌المللی و نمایشگاه بزرگ اصفهان دیگر ابرپروژه‌های شهر به شمار می‌رود که با عزم جدی شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

کد خبر 401869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.