اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در ۸۰ درصد رفیوژ خیابان‌های منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: سیستم آبیاری تحت فشار در ۸۰ درصد رفیوژهای خیابان‌های سطح منطقه در حال اجرا است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باتوجه به خشکسالی اخیر و کاهش منابع آبی زیر زمینی، سیاست منطقه ۱۱ مبنی بر کاهش مصرف آب فضای سبز بوده و در سال های اخیر در این منطقه با حذف سیستم آبیاری سنتی (غرقابی) و جایگزینی سیستم های مدرن مانند قطره‌ای، بابلر و ... در راستای صرفه جویی آب گام بلندی را برداشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون سیستم آبیاری تحت فشار در ۸۰ درصد رفیوژهای خیابان‌های سطح منطقه اجرا شده است، افزود: با تلاش واحد فضای سبز معاونت خدمات شهری منطقه ۱۱ تا پایان سال ۱۳۹۹ آبیاری تحت فشار در ۱۰۰ درصد رفیوژهای فضای سبز خیابان‌های سطح منطقه اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه پیرایش شهری با هدف بهبود کیفیت و سیما و منظر خیابان‌های اصفهان در دستور کار مناطق ۱۵ گانه شهر قرار گرفته که در این منطقه خیابان شریف غربی هدف طرح است.

وی ادامه داد: بهسازی پیاده‌روها، رسیدگی به فضای سبز و ساماندهی‌های ترافیکی از موارد مطرح شده در پروژه پیرایش شهری در خیابان شریف غربی خواهد بود.                 

اشرفی با بیان اینکه جلسات هماهنگی کمیته پیرایش شهری خیابان شریف غربی هر هفته برگزار می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در صورت توافق و همکاری ساکنان، پروژه پیرایش شهری این خیابان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و سال‌های آینده در سایر خیابان‌های منطقه نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 401861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.