رفع مشکلات شهری مناطق هشت‌گانه کرمانشاه با مشارکت شهروندان

قائم مقام و معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمانشاه گفت: عملکرد شهرداران مناطق هشت‌گانه در جلسات نظارتی مناطق، بررسی و امتیازدهی و مدیران فعال تشویق می‌شوند.

یحیی عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه عملکرد شهرداران مناطق در جلسات نظارتی مناطق، بررسی و امتیازدهی می‌شود، اظهار کرد: مدیران فعال که نیاز سطح منطقه تحت مدیریت خود را رفع می‌کنند و بیشترین امتیاز را در این امتیازدهی حائز می‌شوند، تشویق  می‌شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای انتخاب سعید طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه، یک کمیته نظارت بر عملکرد شهرداران مناطق در سطح معاونین، مدیران کل و مدیران مناطق شهرداری تشکیل شده است.

عیدی افزود؛ جلسات این کمیته نظارتی به صورت ماهانه تشکیل می‌شود که در آن مشکلات و نواقص هر منطقه در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، فنی و شهرسازی، عمرانی، سدمعبر و رفع تخلفات شهری و مشکلات ستادی اداری و مالی بررسی و شناسایی می‌شود.

قائم مقام شهردار کرمانشاه تصریح کرد: پس از شناسایی مشکلات و معضلات هر منطقه به مدیران مناطق دو ماه فرصت برابر برای رفع نواقص و اصلاح امور داده می شود و پس از اتمام مهلت یک بازدید نقطه به نقطه و دقیق در سطح مناطق هشتگانه توسط مدیرکل بازرسی شهرداری انجام می‌شود و با ارائه گزارش در جلسه کمیته نظارتی بر مناطق، در خصوص رفع نواقص و عملکرد شهرداران و مدیران مناطق امتیاز داده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات گفت: برگزاری اینچنین جلسات خروجی‌های مناسبی خواهد داشت و ادامه‌دار بودن آن‌ها باعث کنترل داخلی مجموعه شهرداری و ایجاد حس رقابت در بین مدیران و معاونین مناطق در جهت انجام امور محوله می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمانشاه، اضافه کرد: در شورای مدیران شهرداری تصمیمی اتخاذ شده است مبنی بر اینکه صدا و سیما و اصحاب رسانه برای تهیه گزارش و استفاده از ایده‌ها و نظرات شهروندان در راستای رفع نواقص موجود در سطح مناطق هشت‌گانه رفته و گزارشان در رسانه‌ها منعکس شود تا تمامی مدیران شهرداری در جهت رفع آن نواقص اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 401829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.