از تمام بازیکنانم حمایت می کنم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت:از تمام بازیکنانم حمایت می کنم، سپاهان نه تنها یک تیم بلکه دوتیم خوب دارد، در تبریز با تیم ملی مساوی کردیم و در بازی با استقلال اگر داور پنالتی های مارا می گرفت بازی را واگذار نمی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میشو کریستیچوویچ قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت:  فردا بعد از سه بازی سخت یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت زیرا سپاهان باشگاه خوبی است. این چهارمین بازی خارج از خانه تیم ما است، سپاهان جز بهترین تیم ها قرار دارد  و برای برد می آید، ماهم می خواهیم هوادارن و مردم را سوپرایز کنیم.

وی افزود: می دانیم سپاهان تیم خوبی است که یک مربی با دانش دارد. زیبایی فوتبال به امکان پذیر بودن آن است، با تمام بازیکنان تیمم به اصفهان آمدیم. بعد از جام حذفی که با مسجد سلیمان بازی داریم نیم فصل اول را به پایان خواهیم رساند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر  با بیان اینکه در رابطه با توانایی تیمم نمی توانم صحبت کنم، خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنانم حمایت می کنم، سپاهان نه تنها یک تیم بلکه دوتیم خوب دارد، در تبریز با تیم ملی مساوی کردیم و در بازی با استقلال اگر داور  پنالتی های مارا می گرفت بازی را واگذار نمی کردیم.

کریستیچوویچ اضافه کرد: بعد از اضافه شدن من به شاهین بوشهر  از پنج بازی چهار مستبقه را مساوی کردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه دهیم تا هواداران را ضی باشند. مرببی نیستم که تیمم را جلوی دروازه حریف پارک کنم بلکه به نبال یک بازی خوب هستم.

وی درخصوص مصدوم و محروم، گفت: از تیم اصلی کسی را کم نداریم اما از نیمکت ذخیره  مشایخی را مصدوم داریم.

کد خبر 401802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.