فرآوری تولیدات گوشتی مورد توجه باشد

استاندار اصفهان گفت: تدابیری اندیشیده شود که بسته بندی گوشت انجام شود که موجب اشتغال و توسعه منطقه و صادرات به سایر کشورها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، عباس رضایی امروز (چهارشنبه) در جلسه سرمایه‌گذاری شهرستان با بیان اینکه درشرایط جنگ اقتصادی هستیم، اظهار کرد: نظام‌های سلطه تمام توان خود را علیه یک نظام الهی به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه باید ضوابط و قوانین و مقررات همراه با شرایط اقتصادی و منطبق با شرایط جنگ قرار گیرد، افزود: مدیران باید جسارت مدیریتی به خرج دهند و مشکلات را با مردم درمیان بگذارند.

استاندار اصفهان گفت: مردم همواره با نظام بوند و در این جنگ اقتصادی نیز خواسته‌ها را منطبق با شرایط جنگ اقتصادی کنند.

وی ادامه داد: پس از معاهده برجام بسیاری از مشکلات برطرف و تورم یک رقمی و رشد اقتصادی به ۱۲.۵ درصد رسید همچنین کشورهای اروپایی‌ حاضر به سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری شدند.

رضایی افزود: با نقض برجام بسیاری از مسائل از جمله صادرات نفت انجام نشد، سوئیف که با یک درصد انجام می‌شد اکنون با سوداگری به مرز ۱۵ درصد رسیده است.

وی گفت: با موافقت اف آی تی اف با کمتر از پنج درصد می‌توان مسائل را حل و فصل کرد اما اکنون با ۷.۵ درصد انجام می‌شود.

سه روز قبل از گرانی بنزین جلسه شورای تامین برگزار شد

استاندار اصفهان با اشاره به بحث گران شدن بنزین، گفت: در استان اصفهان سه روز قبل از اعلام سهمیه بندی بنزین جلسه شورای تامین برگزارشد و سه روز قبل از اعلام نهایی سهیمه بندی بنزین استانداران با دعوت وزیر کشور به تهران رفتند و روز بعد از آن نیز وزیر کشور با استانداران ویدئوکنفرانس داشت.

وی گفت: به محض مطلع شدن رادیوهای بیگانه از سهمیه بندی بنزین بحث راه بندان‌ها را پیش کشیدند و با تجمع مردم اعتشاشگران سواستفاده کردند.

رضایی تصریح کرد: دکتر سلیمانی هماتولژیست و متخصص رشته خون شناسی و سلول‌های بنیادی است و به دلیل ارسال فاکتور رشد ترکیبی به ایران بازداشت شد، این ماده صرفا یک ماده شیمیایی آزمایشگاهی است که برای رشد سلول برای بیماران سرطانی به کارمی‌رود و در انرژی اتمی، هسته‌ای و بمب و غیره هیچ کاربردی ندارد منتها نظام‌های سلطه رحم به هیچ انسانی ندارند.

وی با بیان اینکه دیدگاه ما مادی گرایی نیست و در نظام اسلامی دیدگاه کمال انسان است، گفت: کارخانجاتی که به تازگی درخواست فعالیت دارند مشکلات آنان بررسی و رفع شود.

استاندار اصفهان تأکید کرد: در زمینه زعفران فقط به بحث کشت پرداخته نشود و بسته بندی هم در نظر گرفته شود.

رضایی افزود: در زمینه گوشت تدابیری اندیشیده شود که بسته بندی آن انجام شود که نه تنها موجب اشتغال بلکه موجب توسعه منطقه و صادرات به سایر کشورها نیز می‌شود.

کد خبر 401795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.